WHEM Nina, Wageningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren appje gestuurd om afspraak te bevestigen dat ik echt echt langskwam (vandaag 10 uur zoals afgesproken woensdag) Geen reactie. Vanochtend om 0800 nogmaals appje gestuurd. Te 1228 kreeg ik een appje met diverse redenen waarom ze niet had kunnen reageren. Ga niet verder in detail. Hou de eer aan mijzelf behoudens dat ze in de ochtend uitslaapt.

Ik had al eerder met nina clairy geappt en kwam er achter dat ze niet alle dagen werkt dus nu om 1 uur wel en dat was oke eind van de middag ze is een lange blonde dame die haar werk naar behoren uitvoert zowel pijpen zc vingeren en intiem had ik geen klagen over haar !!
Maar bij geen bericht is haar telefoon uit of werkt ze niet

Ik had al eerder met nina clairy geappt en kwam er achter dat ze niet alle dagen werkt dus nu om 1 uur wel en dat was oke eind van de middag ze is een lange blonde dame die haar werk naar behoren uitvoert zowel pijpen zc vingeren en intiem had ik geen klagen over haar !!
Maar bij geen bericht is haar telefoon uit of werkt ze niet
Ja duhh dat begrijp ik ook wel als ze niet reageert dat ze niet werkt. Ff voor de tijdslijn
- woensdag geappt voor afspraak donderdag. Ze kon donderdag niet vrijdag. Afspraak gemaakt om 10:00 uur (kwam zelf met dit voorstel). Afgesproken dat ik donderdag avond nog appje zou sturen omdat er meer dan een dag tussen de afspraak stond. Vond ik wel zo netjes omdat er ook veel fakers rondlopen die niet op komen dagen. Wel respectvol toch om donderdag nog ff te appen.

- donderdag avond om 18:00 appje gestuurd, 2 grijze streepjes en om 23:00 nog een. Geen reactie. Oke dat kan.

- vrijdagochtend om 08:00 en 09:00 berichtje gestuurd. Geen reactie en niet gelezen. Om 12:28 stuurde ze appje met diverse redenen waarom ze niet had gereageerd.

Dit kan natuurlijk een keer gebeuren maar daarvoor zijn recensies om dit soort ervaringen te delen. Het is dus geen klagen over haar.

Misschien had ik pech en had jij meer geluk dat jou afspraak wel is gelukt.

Terug
Bovenaan Onderaan