BigGuy1978
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Squirting
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Jawadde! Wat een vrouw is deze Nina toch! Ni normaal

Op aanraden van haar vriendin Cindy vandaag een date gefixt met deze Limburgse deerne. Vlotte communicatie via Whatsapp en 2,5 uur later stond ik aan haar deur in Hasselt.
Had meteen een klik bij binnenkomst en de ongedwongen sfeer zette zich direct verder in de date. Voor mij is ze officieel The Limburgse Queen of Squirt

. Duidelijk was de wederzijdse klik die voor een stomende date heeft gezorgd. Ze doet dit alles met overgave en zo heb ik ze het liefste. Ze is ook helemaal mijn type: beetje voller, ronde kont en retegeil! Heb me echt geamuseerd met haar en haar kletsnatte poes 

Ze zorgde voor mij persoonlijk voor een primeur: net haar haar orgasme schokte ze nog enkele keren met als gevolg …. een dubbel orgasme! Wist eerlijk niet dat dit bestond.
Ook was Nina in de wolken van het formaat van mijn gereedschap met alle gevolgen van dien
Deze dame was voor mij echt een ontdekking, dankzij de tip van haar vriendin Cindy (die ook echte echte topper is)
Het zouden zo zussen kunnen zijn. Hoewel er zeker geen fysieke gelijkenissen te bespeuren vallen zei Nina treffend met een quote: waar de rest stopt, gaan wij door

Herhalingsgevaar:: MEGA
Mss toch maar eens dik beginnen te sparen voor een trio met Cindy & Nina: beter kan een man het ni treffen! Indien er gegadigden zijn: ik zet een crowdfunding op en jullie mogen komen kijken

@Ninaxxx: je was echt buitenaards

Op aanraden van haar vriendin Cindy vandaag een date gefixt met deze Limburgse deerne. Vlotte communicatie via Whatsapp en 2,5 uur later stond ik aan haar deur in Hasselt.
Had meteen een klik bij binnenkomst en de ongedwongen sfeer zette zich direct verder in de date. Voor mij is ze officieel The Limburgse Queen of Squirt

Ze zorgde voor mij persoonlijk voor een primeur: net haar haar orgasme schokte ze nog enkele keren met als gevolg …. een dubbel orgasme! Wist eerlijk niet dat dit bestond.
Ook was Nina in de wolken van het formaat van mijn gereedschap met alle gevolgen van dien
Deze dame was voor mij echt een ontdekking, dankzij de tip van haar vriendin Cindy (die ook echte echte topper is)

Het zouden zo zussen kunnen zijn. Hoewel er zeker geen fysieke gelijkenissen te bespeuren vallen zei Nina treffend met een quote: waar de rest stopt, gaan wij door

Herhalingsgevaar:: MEGA
Mss toch maar eens dik beginnen te sparen voor een trio met Cindy & Nina: beter kan een man het ni treffen! Indien er gegadigden zijn: ik zet een crowdfunding op en jullie mogen komen kijken

@Ninaxxx: je was echt buitenaards

Laatst bewerkt: