Recensie Nina, Red House, Diegem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nacho1

Vaste klant
126
15/06/22
111
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://massage-diegem.be/o_models/nina/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In de late voormiddag omstreeks 11 uur belde ik aan bij Red House. De dame die de deur opende vroeg of het mijn eerste keer was. Was toch al lang geleden.
Er stonden 5 dames in de rij en de uiterst linkse leek me de meest sympathieke en dat was Nina.
De dame vroeg of ik met kaart of cash wou betalen en ik koos voor cash en moest het aan Nina zelf betalen dan.

Op de kamer aangekomen was ze meteen even weg om het geld op te bergen. Nina is voor mij wel een knappe dame, ook al is ze wat voller. Ze is toch wel wat ouder dan de 26 jaar waarmee ze op de site staat. Ik denk eerder dat ze 36 jaar is.

Het pijpen met condoom was behoorlijk. Daarna kwam ze in cowgirl op mij zitten en ik vond het leuk. Daarna zette zich klaar om op zijn hondjes te doen. Ik gaf me helemaal (ook al is dat meestal niet mijn favoriete standje). Nina kreunde en ik was helemaal buiten adem en ik moest toch even op krachten komen. De Braziliaanse Nina (op de website staat dat ze Portugese is) was duidelijk bezorgd toen ze me een beetje naar adem zag snakken. Ze vroeg of het ging.
Tegenwoordig heb ik nog nauwelijks overgewicht, maar vroeger had ik dit zeker niet gekund toen ik bijna 20 kg zwaarder was.
Ik kwam bijna klaar, maar dus net niet.

Daarna heeft ze het met haar handen afgemaakt. Nina heeft wel schrik om gekust of geknuffeld te worden, want je merkte terughoudendheid hierin.
Bij het buitengaan kon er wel een kleine knuffel vanaf en ook een kus op de wang.

Al bij al een zeer leuke ervaring!
 
Terug
Bovenaan Onderaan