• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Nina - Genk/Hasselt 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gasly177

Vaste klant
235
28/03/22
164
23
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/nina-2210
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
N.a.v. het WHEM bij deze dan toch de recensie.


Tijd geleden Nina bezocht op de doorgaande weg Genk - Hasselt.
App contact was vlot maar met booker.
Ruim voor tijd afspraak gemaakt en was akkoord.
Bij aankomst toch dik 15 min gewacht waar wat nep excuses verstuurd werden.. voelde de bui al hangen.

Uiteindelijk voorganger eruit en dan naar binnen.
Het is de dame van de foto, zag er overwerkt uit. Had wat donkere wallen en licht gezwollen.

Ze is vriendelijk in de omgang maar spreekt geen Engels, alleen Portugees.

Even staand tz wat ze prima sensueel deed, dan kort pzc en over naar intiem.

Ik denk bij elkaar 20 min binnen geweest.

Herhaling: weet ik niet. Leuke dame, prima service. Maar het gehaast, drukte en wachten voor binnnenkomst maakt het minder.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/full-option-anal-suck-without-tong-kissair-conditioning.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week hier ook een bezoekje gebracht. Het is idd de dame van het profiel, ze ziet er goed uit dus. Het is ook een zeer lieve dame, ookal is de communicatie niet eenvoudig zoals hierboven vermeld, ze kan enkel portugees.

Afgesproken voor 30 min.

We begonnen er stilletjes aan, met beetje gewoon zoenen, tongzoenen deed ze niet meteen, maar na een tijdje deed ze het ook wel een beetje. Ik had mijn onderbroek nog niet uitgedaan maar ze ging wel meteen al voelen wat er onder te vinden was ... hierdoor bleef deze ook niet naar beneden hangen maar kwam al stilletjes uit zijn kot omhoog gekropen en dat vond ze wel leuk dat het zo snel gebeurde.

Doordat ze mij dus meteen al goed geil maakte, deed ik mijn onderbroek uit en ging op het bed liggen. Nogmaals lied ze blijken dat ze het leuk vond dat ik er al helemaal klaar voor was.. :D ze nam een condoom (al klaarleggen voor later) en ze begon me te pijpen (zonder condoom).
Dit was zeker niet slecht maar had van mij wat 'harder' en dieper gemogen. Maar dit is mss goesting, het was zeker ok.

Verder naar het neuken, ze kwam zelf al op mij gekropen en begon me wat af te rijden. Ik had wel het gevoel dat ze precies verwachtte dat het niet lang goiing duren en het kwakje snel ging volgen...
Dit was niet helemaal waar (toch niet binnen 5 min ^^) dus heb ik haar ook wat goed geneukt terwijl ze op me zat en daarna over gegaan naar doggy..
Tijdens doggy had ik meteen de indruk dat ze er wel van hield om ook wat harder genomen te worden. Dat deden we dan ook en ze bleek hier van te genieten, ze draaide haar hoofd en keek me geil aan met dat lief gezichtje. Na een paar min. goed gas geven was mijn kwakje toch al best vroeg daar.

Hierna beiden even bekomen, snel wat opfrissen en toen bleek dat we nog een kleine 10 min hadden. Even een korte massage gegeven (deze kon wel beter, maar het was vooral om de tijd wat te vullen)

Goede ervaring dus, mss wel 'gevaar' om nog eens langs te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan