- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Zoals vanochtend aangekondigd vandaag een wandeling gemaakt in het lekkere zonnetje. Er stonden een hoop dames zich te vervelen althans dat leek zo. Ik had zin in iets nieuws, ik vond Nina er altijd lekker uitzien. Mooie vrouwelijke rondingen, echt een aantrekkelijke kont, volle borsten, gebruind huid en een leuk gezicht.
Nina was verast mij voor haar raam te zien, meestal loop ik verder. Eenmaal in haar kamer zag ik dat ze best wat attributen in beschikking heeft, ook best een ruime kamer met een groot bed. Kijk daar houd ik van! In plaats van die krakende bedden en matrassen waar je doorheen zakt
Voor instaptarief gegaan en gereed gemaakt voor een geile wip.
Nina kwam heerlijk binnen handbereik op bed. Wat een lichaam! Wat een borsten!
Ik kreeg de gelegenheid om haar lekkere lichaam te verkennen. Intussen ging cd erom en ze begon grandioos te pijpen. Na een paar minuten nam ze bovenop plaats.
Zij heerlijk op en neer gaan waarbij ik lekker kon genieten van haar borsten. Nina beschikt over een lekkere billenpartij. Dan heb ik wel mijn trekken om te genieten van het uitzicht. In doggy lekker de finish gehaald. Besefte toen pas dat ze een zeer smakelijk en uitnodigend gleufje heeft. Iets voor de volgende keer
Nina was verast mij voor haar raam te zien, meestal loop ik verder. Eenmaal in haar kamer zag ik dat ze best wat attributen in beschikking heeft, ook best een ruime kamer met een groot bed. Kijk daar houd ik van! In plaats van die krakende bedden en matrassen waar je doorheen zakt
Voor instaptarief gegaan en gereed gemaakt voor een geile wip.
Nina kwam heerlijk binnen handbereik op bed. Wat een lichaam! Wat een borsten!
Ik kreeg de gelegenheid om haar lekkere lichaam te verkennen. Intussen ging cd erom en ze begon grandioos te pijpen. Na een paar minuten nam ze bovenop plaats.
Zij heerlijk op en neer gaan waarbij ik lekker kon genieten van haar borsten. Nina beschikt over een lekkere billenpartij. Dan heb ik wel mijn trekken om te genieten van het uitzicht. In doggy lekker de finish gehaald. Besefte toen pas dat ze een zeer smakelijk en uitnodigend gleufje heeft. Iets voor de volgende keer