Voor mij ook een not done!wtf, dit element wordt nu pas aangehaald??? De anderen hebben daar geen probleem mee??
Niet kunnen douchen (zelfs geen wastafel) is écht not done.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVoor mij ook een not done!wtf, dit element wordt nu pas aangehaald??? De anderen hebben daar geen probleem mee??
Niet kunnen douchen (zelfs geen wastafel) is écht not done.
Ik heb blijkbaar een woordvoerder maar klopt inderdaadAls ik de berichten van Cruise77 lees denk ik dat hij Kaysorn Oostende bedoelt.
Inderdaad geen douche maar word altijd mooi gewassen op het einde ik heb daar geen Klagen vangeen douche is bij een massage gewoon inderdaad not done.
Die vettigheid kruipt in uw kleren en begin dan maar eens te wassen!
Zelfs al enkele keren gehad (elders) dat, ondanks douche, ik zag dat er wat in mijn hemd was gekropen aan de achterkant.
"Gelukkig" ben ik single, kan me voorstellen dat je anders wel wat mag uitleggen thuis.
Ja dat klop volledig ik denk dat het er vanaf hang hoe ze haar voel ik heb zeker nog geen Klagen gehad.Als je de recenties hierboven leest doet ze wel vaker dingen die ze niet mag van haar man
Recent een tweede keer bij Nina geweest. De eerste keer was een goede massage, maar met weinig teasing ...Ja dat klop volledig ik denk dat het er vanaf hang hoe ze haar voel ik heb zeker nog geen Klagen gehad.
Maar ben daar ook vast klant. Denk dat haar man zeker niet alles weet