Recensie Nina Antwerpen ontvangt in Lokeren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pots83

Wandelaar
65
18/10/22
35
6
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Vorige week woensdag moest ik voor het werk in Lokeren zijn en even bij nina langsgeweest .
Foto 's kloppen maar van de afspraak had ik toch wat meer verwacht . Een vluggertje is een vluggertje maar 30 seconden totaal ongeïnteresseerd pijpen en dan 1 standje dat zij bepaald voor 70 euro vond ik toch wat te veel . Ontvangt in een rommelige kamer , wasje voor en na kan wel . Als je houd van slank en klein zal haar lichaam je wel bekoren . Voelde als lopende band werk. hou er rekening mee als je naar Lokeren overdag gaat op woensdag het is daar markt in de buurt blijkbaar ( niet zo discreet)

Ik heb die ook ooit eens bezocht. Ik had niet veel tijd en we hadden daarom voor een vluggertje afgesproken. Ik weet wel niet meer juist hoeveel ik had betaald daarvoor.
Het is wel een speciale dame. Ze komt nogal nerveus over, maar is eigenlijk best wel vriendelijk. Ze begon me zelf eens beetje haar levensverhaal te vertellen, maar daar kwam ik natuurlijk niet voor ;)
Het was toen zeer warm, en ik kon me eerst wel even opfrissen in de badkamer waar de kraan bijna naar beneden viel.
Ze is me dan direct beginnen te pijpen en ik had de indruk dat het wel wat ruwer mocht. Keelneuken was het niet echt, maar ik mocht hem toch ver naar binnen duwen. Ik weet nog dat ik eens gestopt ben om te checken of alles nog ok was ;) Ze maakte er geen enkel probleem van en leek het helemaal ok te vinden. Uiteindelijk dan geneukt, en ook stevig doggy in haar doorgeramd. Ze is niet echt knap maar heeft wel een leuk lolita lichaam. Ik kickte ook wel op die schaamlipjes die er een beetje uithingen :)
Hier een beetje andere ervaring dan Pots83 dus. Misschien gaat het dus beter als je zelf wat meer initiatief neemt.
Maar hier ook niet zo veel herhalingsgevaar, daarvoor stoorde ik me te veel aan de rommel en de rook.
Ik ben normaal gezien ook echt een beffer, maar ondanks het mooie kutje heb ik er mij niet aan gewaard.

Ik heb die ook ooit eens bezocht. Ik had niet veel tijd en we hadden daarom voor een vluggertje afgesproken. Ik weet wel niet meer juist hoeveel ik had betaald daarvoor.
Het is wel een speciale dame. Ze komt nogal nerveus over, maar is eigenlijk best wel vriendelijk. Ze begon me zelf eens beetje haar levensverhaal te vertellen, maar daar kwam ik natuurlijk niet voor ;)
Het was toen zeer warm, en ik kon me eerst wel even opfrissen in de badkamer waar de kraan bijna naar beneden viel.
Ze is me dan direct beginnen te pijpen en ik had de indruk dat het wel wat ruwer mocht. Keelneuken was het niet echt, maar ik mocht hem toch ver naar binnen duwen. Ik weet nog dat ik eens gestopt ben om te checken of alles nog ok was ;) Ze maakte er geen enkel probleem van en leek het helemaal ok te vinden. Uiteindelijk dan geneukt, en ook stevig doggy in haar doorgeramd. Ze is niet echt knap maar heeft wel een leuk lolita lichaam. Ik kickte ook wel op die schaamlipjes die er een beetje uithingen :)
Hier een beetje andere ervaring dan Pots83 dus. Misschien gaat het dus beter als je zelf wat meer initiatief neemt.
Maar hier ook niet zo veel herhalingsgevaar, daarvoor stoorde ik me te veel aan de rommel en de rook.
Ik ben normaal gezien ook echt een beffer, maar ondanks het mooie kutje heb ik er mij niet aan gewaard.
Ik ben blij dat het u wel is meegevallen , mss probeer ik het nog eens opnieuw als de nood hoog is . Ik ben wel fan van haar lichaamsbouw, en hopelijk heeft ze dan ergens tijdgevonden om de kamer eens op te ruimen 😀😀😛

Fijne Feestdagen!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
45.003
Leden
36.400
Nieuwste lid
Nickdevries
Terug
Bovenaan Onderaan