Recensie Nikole, Tilburg 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Clonarius

Newbie
3
07/02/25
2
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6869194-nikole
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik besloot om de kogel te bijten en een ontmoeting met Nikole te regelen. Het is het meisje van de foto's, 100% geen Photoshop. Ze is erg petite, misschien minder dan 1,60 en erg dun met een set van een kopje parmantige tieten. Heerlijk als je van dit soort uiterlijk houdt.

De deal was 200 voor een uur all -inclusive. Neuken zonder, zowel kont als poesje, bj zonder en kussen. Als je nu zo'n deal maakt met een meisje waarvan je weet dat er er wat bij betrokken is was er geen vingerzetting toegestaan en geen echt kussen maar een paar aanrakingen van de lippen af en toe. Na een echt slechte BJ weet ze niet hoe ze een pik moet zuigen, we gingen een tijdje door met neuken in het poesje totdat ik me comfortabel voelde om haar klootzak te ploegen!

Ze nam het gemakkelijk aan, hoewel ik vrij groot ben en na 5 minuten klaagde ze dat mijn lul enorm was! Dus ging ik weer in het poesje en gaf haar een aantal mooie slagen, probeerde haar weer aan het zuigen te laten zuigen, maar ze was er duidelijk uit, dus ik probeerde anaal opnieuw. Ze voerde aan dat de oorspronkelijke prijs laag was en dat ze nog eens 50 euro wilde om me echte kussen en meer anaal te geven, ik was niet in de stemming voor onderhandelingen, dus gaf ik haar het geld.

Toen bleef ik haar in de kont neuken totdat ik diep kwam en al lang, eerder heeft ze me gezegd dat ik niet in haar kutje moest komen. Onmiddellijk sprong ze in de douche en ze ruimde haar kont op. Er was niet genoeg tijd voor een tweede ronde, ik was al 50 minuten binnen. Beide keren gaf ik haar het geld dat ze in de andere kamer van de Airbnb ging en ze gaf het aan iemand.

Ze vertelde me dat er ook een ander meisje was dat ik niet zag. Het appartement was schoon en niet ver van het station. Samenvattend een heel goed uitziende kleine jong meisje met verbeterde verdomde diensten maar ontbreekt aan BJ en kussen. Risico van herhaling erg laag, maar ik ben blij dat ik haar een keer heb geneukt. Een klant vertrok net voor mij en ik ontmoette iemand ook op weg naar buiten. Ze zal nog 5 dagen in Tilburg zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan