- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/3295430-nika
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Geen recensies te vinden maar afgaande op de foto's en de video's de gok genomen en voor vanochtend afgesproken.
Afspreken ging niet heel soepel, want haar engels is beperkt. Op het laatste moment adres sturen en nog een videocall doen.
Verder is ze zeker het meisje van de foto's/video's en inderdaad een verleidelijke verschijning/lichaam. Niet of niet al teveel aan haar lichaam laten doen, afgezien van enkele tatoos.
Ze is vriendelijk en komt wat verlegen over. Daarnaast was ze nogal passief/afwachtend. Diat in scherpe tegenstelling tot haar advertentie. Maar ze liet wel veel toe.
Samengevat: mooie looks, maar de rest valt dan tegen. Ik kreeg voor het laatste kwartier nog wel een massage nadat ik erom vroeg. Duidelijk geen herhalingsgevaar.
Afspreken ging niet heel soepel, want haar engels is beperkt. Op het laatste moment adres sturen en nog een videocall doen.
Verder is ze zeker het meisje van de foto's/video's en inderdaad een verleidelijke verschijning/lichaam. Niet of niet al teveel aan haar lichaam laten doen, afgezien van enkele tatoos.
Ze is vriendelijk en komt wat verlegen over. Daarnaast was ze nogal passief/afwachtend. Diat in scherpe tegenstelling tot haar advertentie. Maar ze liet wel veel toe.
Samengevat: mooie looks, maar de rest valt dan tegen. Ik kreeg voor het laatste kwartier nog wel een massage nadat ik erom vroeg. Duidelijk geen herhalingsgevaar.