De goedlachse & praatgrage Nikky ken ik al zo'n 6-7 jaar, ik heb haar dan ook veelvuldig bezocht bij DS! Ik kan vrijwel alles van het bovenstaande bevestigen, zoals per heden eind 30/begin 40, nog steeds slank/petite, Pools van origine, spreekt goed Nederlands & woont al jaren in NL, zéér ervaren, (in mijn geval) heerlijk zoenen/tongen, (laat in mijn geval) haar lichaam over & nergens verkennen en gaat m.i. geheel op in een intens potje seks. Ook voor mij blijft Nikky al sinds jaar & dag een pareltje; vh. op hookers heb ik al genoeg gemeld. Al mijn bezoekjes aan Nikky waren & zijn (nog steeds) altijd erg gemoedelijk en zéér opwindend...
@Love123: klaarkomen doet ze inderdaad zeker wel, m.i. geen fake, want die stuiptrekkingen zonder overdreven geschreeuw etc. zijn toch wel wat anders dan het gemiddelde toneelspel die andere DVP's erop nahouden (ook dat is maar mijn eigen inschatting). V.w.b. het roken: ik heb er in al die jaren niets van gemerkt, het lijkt mij dan ook zéér onwaarschijnlijk dat dit vanuit haar zijde aan de orde was.
Los daarvan, als je wat tactisch op Nikky inspeelt, is het praten vrij rap over & hangt ze al snel aan je lippen voor een uurtje intense seks, in mijn geval wel...
Overigens neem ikzelf altijd condooms mee en ik merk wel of een DVP dat wel/niet wilt, een maatje groter past me gewoonweg beter & deze zijn ook dunner; in mijn geval heeft o.a. Nikky daar nooit een punt van gemaakt.
Maar goed, geruime tijd kwam het er niet van om Nikky te bezoeken, echter, maandag 11-7 was ik toch in de buurt voor werk en laste ik vóór lunchtijd even een 'geile pauze' in…
Ook ik ben met mijn 37 jaar misschien iets jonger dan Nikky, maar dat maakt me niets uit! Ze weet namelijk wat ze doet/wilt, gaat in mijn geval heerlijk mee in de flow en is m.i. 10x beter dan al die 20-jarige poppetjes die van niets willen weten. Ik heb altijd een goede klik met Nikky en vind het vooral erg aantrekkelijk dat ze
gewoon lekker naturel is (!), dus zonder overdreven opschmuk en/of opgespoten lippen etc., wat tegenwoordig overal & nergens in de mode is.
Na me te hebben opgefrist was het uurtje met Nikky dan ook weer als vanouds op de 11e jl.:
Een beetje bijpraten, na elkaar zo'n jaar niet meer te hebben gezien, maar al snel lagen we in elkaars armen te zoenen/tongzoenen en tastten we elkaars lichaam in alle opwinding weer af. Mijn speelgoed was dus al zéér rap op oorlogssterkte, terwijl Nikky deze ondertussen lekker bewerkte en waarbij ze mijn scrotum ook niet oversloeg (altijd erg geil als Nikky tijdens het pijpen aan mijn ballen likt/zuigt). Even later verkende ik haar lichaam weer van boven naar beneden en bewerkte ik haar geile pruim langdurig met mijn vingers & tong. Daarna hebben we nog geruime tijd in een viertal standjes gevreeën, maar hield ik het niet meer in de 'flat iron' en heb ik haar rug in alle opwinding volgespoten. Als laatste nog even wat geknuffeld, getongd en gekletst, om na dit uurtje & een rappe douche weer vrolijk aan de slag te gaan met mijn eigen dagelijkse sores op kantoor.
Tsja, wat kan ik na al die jaren/keren nog meer vertellen, die ik niet eens meer op twee handen kan tellen…? Dat het misschien een type dame is die deze pleziertjes 'er naast' doet en dat dit misschien net even het verschil maakt tussen opwindende seks versus 'afwerkseks'...