WHEM Nikkie, pijpdate Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zei tegen mij dat ze al eerder heeft geadverteerd onder die naam , poos geleden. Nu spreekt ze eenmalig af zegt ze. Wel aan de prijs . Risico voor als het tegenvalt . Daarom vraag ik door: ze doet sloppy deepthroat met veel speeksel. (Voor dat geld mag je ook werken) en ze kan alles achteraf laten zien / mee spelen
 
Heb deze volgens mij ook wel eens zien langskomen. Denk dat ze eens in de zoveel maanden de kriebels krijgt en dan online gaat. Als ze ook kwartiertjes doet /blijkt te doen spreek ik een keer af.
 
Ik heb een maandje geleden een cardate met haar gehad midden op de dag langs de kant van een straat in een nieuwbouwwijk in aanbouw. Was wel heel geil. Betaalde 100 euro voor pzc met klaarkomen half in mond, half op gezicht, half op mijn overhemd terwijl ik nog terug naar kantoor moest hahahaha. Dame is een vrolijke krullenbol en lijkt me voor veel in.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een maandje geleden een cardate met haar gehad midden op de dag langs de kant van een straat in een nieuwbouwwijk in aanbouw. Was wel heel geil. Betaalde 100 euro voor pzc met klaarkomen half in mond, half op gezicht, half op mijn overhemd terwijl ik nog terug naar kantoor moest hahahaha. Dame is een vrolijke krullenbol en lijkt me voor veel in

Nam ze de tijd? Was ze lief en hoe zag ze eruit in de haar gezicht?
 
Terug
Bovenaan Onderaan