Recensie Nikki, Romantica, Overpelt 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

girtdeglijer

Newbie
6
08/09/21
1
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150 euro
vandaag een erotische massage van Nikki gehad , ik zat te kijken waar er nog Thaise massage wordt gegeven die ietsje meer doen.
bij binnenkomst een fijne ontvangst door Nikki, ik mocht meteen een fijne douche nemen voordat de massage start.
ik had gekozen voor een erotische body massage, voor een uurtje, netjes afgerekend, en toen begon de massage, op mijn buik liggend,lekkere rug , benen en billen massage met zalige warme olie, ze gleed met haar mooie lichaam heerlijk over mijn rug en billen, een zwoel kusje af en toe in mijn nek, Nikki is echt een mooie Thaise dame, daarna mocht ik me omdraaien en werd de truckendoos voor de voorzijde opgedaan , ja na een korte tijd moest ik overstag gaan, een kleine bijdrage meer moet ik zeggen is echt wel de moeite waard bij Nikki, er werd gezoend, je mocht haar vingeren , beffen, anaal vingertje geven,daarna hield ik het natuurlijk ook niet meer en sproeide het rubbertje helemaal vol, het was echt top deze massage.Na de massage hebben we nog gezamelijk gedouched en geknuffeld en na het aankleden heerlijk afscheid genomen, Nikki tot de volgende keer!!!!

Terug
Bovenaan Onderaan