- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/borger/6854919-nikkidonna
- Totale kosten (in euro)
- 220
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Recent bij deze dame geweest omdat ik gelokt werd door de lovende recensies op Kinky.
Waar deze recensies vandaan kwamen mag Joost weten, zelf initiatief nemen of nymfomane trekjes heb ik niet gezien.
Ze is wel een mooie meid van rond de 25-35 jaar oud.
Ik ben nog voor 220 euro geweest, ik heb eigenlijk mezelf aangenomen nooit meer boven de 200 te betalen voor een uur date, maar door de goeie recensies toch 20 euro bijgelegd. Ik zie nu dat ze zelfs 250 is.
Het contact was soepel en werd keurig naar locatie geleid, eenmaal binnen gezellig even een praatje, dat was voor de rest ook het enige initiatief wat ze nam. Er werd ongeïnteresseerd aan mijn leuter getrokken, totaal geen belangstelling.
Pijpen was ook erg benedenmaats en met de seks vroeg ze ook telkens wat ik wou doen.
Beffen kon ze wel waarderen en was ook het enige waar ze aanwijzingen bij gaf.
Voor 250 euro zou ik haar zeker niet weer bezoeken, voor 200 zelfs niet.
Waar deze recensies vandaan kwamen mag Joost weten, zelf initiatief nemen of nymfomane trekjes heb ik niet gezien.
Ze is wel een mooie meid van rond de 25-35 jaar oud.
Ik ben nog voor 220 euro geweest, ik heb eigenlijk mezelf aangenomen nooit meer boven de 200 te betalen voor een uur date, maar door de goeie recensies toch 20 euro bijgelegd. Ik zie nu dat ze zelfs 250 is.
Het contact was soepel en werd keurig naar locatie geleid, eenmaal binnen gezellig even een praatje, dat was voor de rest ook het enige initiatief wat ze nam. Er werd ongeïnteresseerd aan mijn leuter getrokken, totaal geen belangstelling.
Pijpen was ook erg benedenmaats en met de seks vroeg ze ook telkens wat ik wou doen.
Beffen kon ze wel waarderen en was ook het enige waar ze aanwijzingen bij gaf.
Voor 250 euro zou ik haar zeker niet weer bezoeken, voor 200 zelfs niet.