Recensie Nikki, Hoogezand 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

itshard

Wandelaar
56
30/08/21
31
11
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
95
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Blijkbaar heb ik moeite om te luisteren naar "mijn gevoel", of het ligt gewoon alleen aan mezelf , wie zal het zeggen.

Twijfel tussen de Roos of Lady Butterfly, doorgepakt voor de Roos, Nikki in dit geval.

Spontaan en een beetje druk, leuk om te zien ( t oog wil ook wat) ok, geen C of meer maar meer het bekende buurmeisje.

Daar houdt het dan ook wel op, ik wilde nog ff het " menu" bekijken. Volgens Nikki was het 30 min of 60 min. That's it.

Geen olie, water anders mn massage... Tja.... Dan sta je al op de kamer dus dan 30 min.

Op t bed, en hoppaaa direct condoom erom en zuigen maar.
Even later een nieuwe erom, want er zat lucht in ....🤔
5x een nieuwe en na elke wissel werd ie toch iets kleiner...gek toch...

Annyway.... Vrij snel " wanna Fck?" Met n handgebaar.
Ik had betaald v een half uur, maar t was niet de bedoeling dat er een half uur gepijpt zou worden.
Nu hadden we nog 20 min. Dus ga lekker door baby...😁

Maar de rek was eruit , dat lag aan mij uiteraard, zit tussen mn oren, net als mn knieoperatie ( ze wees op t litteken op mn knie) dussss.... In Hongarije zijn de dvp's tegenwoordig dus ook psycholoog en orthopedisch onderlegd....wauw...😇

Voor mij werkt voorspel toch veel beter dan direkt om een slappe penis een condoom en starten maar.

Als ze echt gaat masseren en een opbouw ervan maakt dan kom ik wellicht nog eens weer.

Terug
Bovenaan Onderaan