Recensie Nikita, Sarah Thai Massage, Roeselare

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fem

Newbie
1
09/06/23
1
Enkele weken terug fijn weerzien met Pimkie (Nikita is haar naam hier). Ze is nog steeds bloedmooi en lief. Massage is goed en het erotische B2B deel is erg opwindend vooral met dat prachtig lichaam van haar. Nog steeds een toppertje in alle opzichten. Wat verder rijden voor mij maar dik de moeite waard. Regelmatige bezoekjes staan gepland 👍

Enkele weken terug fijn weerzien met Pimkie (Nikita is haar naam hier). Ze is nog steeds bloedmooi en lief. Massage is goed en het erotische B2B deel is erg opwindend vooral met dat prachtig lichaam van haar. Nog steeds een toppertje in alle opzichten. Wat verder rijden voor mij maar dik de moeite waard. Regelmatige bezoekjes staan gepland 👍
Ik hoor geruchten dat Pinkie/Nikita geen seks meer zou geven? Klopt dat, vraag ik me af? Ik moet dringend eens langsgaan terug maar zonder seks, probeer ik misschien liever één van de andere meiden ginder. Zoals Sky, die nieuw is volgens de site. Ook hier een vraag: toch niet de Sky uit Dokkeaw die ook een tijdje in Leela zat in Zaventem? Hopelijk niet, want die Sky is véél verzwaard en vind ik niet meer zo aantrekkelijk.

Ik heb geprobeerd Nikita (ex-Pimkie) te daten in Roeselare, maar telkens was ze (zogezegd?) "busy", dus ik vemoed dat de geruchten wel kunnen kloppen, alleszins als je zoals ik voor meer gaat dan massage...

Terug
Bovenaan Onderaan