Heeft er iemand ervaring met deze Nikita?
Ben liefhebber van iets vollere dame met stevige borsten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeeft er iemand ervaring met deze Nikita?
En deed ze je dan ook extra betalen voor intiem zonder condoom? Ze stuurde ooit eens dat ze 30€ extra rekent daarvoorHoi, ik had vorige week met haar afgesproken. Wat een afknapper, de kamer was vuil en smerig. Zelf is ze ook zeer onverzorgd. Een bed vol etensresten. Ze had geen condooms en vroeg of het zonder kon. Ik heb wijselijk gepast en vriendelijk bedankt.
Ze sprak niet van extra. Maar aangezien ik ben vertrokken had ze de kans niet. Ongelooflijk goor dat appartement vuil en smerig.En deed ze je dan ook extra betalen voor intiem zonder condoom? Ze stuurde ooit eens dat ze 30€ extra rekent daarvoor
Wegblijven dusZe sprak niet van extra. Maar aangezien ik ben vertrokken had ze de kans niet. Ongelooflijk goor dat appartement vuil en smerig.
Bedankt om te laten weten, het gesprek met haar was op zich al heel vreemd. Ik vroeg de prijs en ze zei: vandaag is het aktie 50€ voor 30m...maar het zou lief zijn als je 60 of 100 gaf toen ik daar even niet op reageerde stuurde ze: kan je geen 10€ missen want ik zit zonder sigarettenZe sprak niet van extra. Maar aangezien ik ben vertrokken had ze de kans niet. Ongelooflijk goor dat appartement vuil en smerig.
Dit is ze inderdaad.allen,
gaat het over deze meid