- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kiki-new-kiss-you.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Gisterennamiddag ben ik op bezoek geweest bij Niki, een jonge meid (ze adverteert met 18j, of dit klopt weet ik niet maar ze ziet er maximum 20-22 jaar uit) die ontvangt in de buurt van het centraal station in Antwerpen. De foto's zijn echt. Ze is superknap en lief, ze spreekt een beetje Engels, genoeg om wat te converseren. Ik gaf haar haar vergoeding (100 euro voor 30 minuten) en ik deed mijn kledij uit. Zij deed hetzelfde en ondertussen babbelden we wat. Haar lichaam is fantastisch. Een D-cup naturel, een superstrak buikje en kontje, en een knap gezichtje. Ik ging op het bed gaan liggen en ze kroop boven op me, al teasend en mijn lichaam kussend. Tongzoenen stond bij de mogelijkheden maar dit heb ik niet getest, ik was te gefocust op die prachtige borsten. Al knedend in die heerlijke grote tieten zoog ik aan haar tepels, ondertussen verkende ik met mijn ander hand haar kutje al wat. Ze kreunde zachtjes toen ik aan haar tepels zoog. Vervolgens daalde ze af en wou me een pijpbeurt geven zonder condoom, maar ik vraag altijd pmc. Ze vond dit precies een vreemde vraag, maar ze deed toch een condoom om. Ik vroeg of ze 69 wou doen maar dat vond ze niet leuk (later zal ze ook reverse cowgirl afwijzen, gewone cowgirl vond ze wel tof) maar op de vraag of ik haar kutje mocht likken zei ze wel enthousiast ja. Ik heb haar dan op haar rug gelegd en ben haar frisse poesje beginnen verwennen. Ze heeft kleine schaamlipjes, het zag er een echt tienerkutje uit. Na een lekker lange likbeurt waarbij ik mijn tong regelmatig diep naar binnen duwde, besloot ik om mijn ondertussen knalharde paal naar binnen te duwen. Haar kutje was goed vochtig waardoor glijmiddel niet nodig was. Haar poesje voelde erg strak aan, heerlijk was het. Na een aantal standjes hield ik het niet meer vol en de ontlading was groot. Ze was vreemd genoeg wat teleurgesteld dat ik het niet langer heb volgehouden. Ik denk dat er een klik was, ofwel heeft ze haar rol heel goed gespeeld. In ieder geval had ik een fantastische date gehad met deze topmeid.