Zakkenleger
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/5472463-julia
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Onlangs heb ik Julia bij me op bezoek laten komen. Ik werd erg enthousiast van de rondingen op haar foto's en haar mooie gezicht. De communicatie via whatsapp ging goed en gemakkelijk. Julia spreekt zeer goed Engels, is hoogopgeleid en dat is te merken in de omgang. Ze liet weten hoelang ze onderweg was en hoelaat ze verwachtte aan te komen. Voor zover ik weet kwam ze alleen (wel zo prettig als er geen chauffeur is). Na even samen op de bank gezeten te hebben om alles te bespreken heb ik betaald (via Tikkie, cash is ook mogelijk) en zijn we naar de slaapkamer gegaan.
Julia heeft een heerlijk lijf. Ze is iets aangekomen vergeleken met de foto's. Ik zou haar niet dik noemen, maar als je niet van vrouwen met fatsoenlijke rondingen houdt zou je misschien anders kunnen denken. Haar borsten zijn echt een genot en het is heerlijk om je gezicht ertussen te duwen. Julia kan heel erg lekker pijpen, zowel met als zonder condoom. In haar advertentie staat dat ze ook aan deepthroat en facefucking doet, en dat heeft ze bij mij wel laten zien (ik ben niet erg groot, dus wellicht dat het voor anderen moeilijker gaat). De seks is uitstekend en als het mogelijk is mag je vaker klaarkomen in een uurtje.
Al met al heb ik met Julia een dame gevonden waar ik graag mee afspreek!
Julia heeft een heerlijk lijf. Ze is iets aangekomen vergeleken met de foto's. Ik zou haar niet dik noemen, maar als je niet van vrouwen met fatsoenlijke rondingen houdt zou je misschien anders kunnen denken. Haar borsten zijn echt een genot en het is heerlijk om je gezicht ertussen te duwen. Julia kan heel erg lekker pijpen, zowel met als zonder condoom. In haar advertentie staat dat ze ook aan deepthroat en facefucking doet, en dat heeft ze bij mij wel laten zien (ik ben niet erg groot, dus wellicht dat het voor anderen moeilijker gaat). De seks is uitstekend en als het mogelijk is mag je vaker klaarkomen in een uurtje.
Al met al heb ik met Julia een dame gevonden waar ik graag mee afspreek!