Mag iedereen van denken wat ze willen, zal denk ik zeker 99,99% van leden hier niet doen en dus al veel als 60 dat wel doen. Zou zeker geen groot bedrag cadeau doen aan een DVP die niet gelukkig is en in het vak blijft doorrommelen. Ben pas DVP gaan bezoeken op leeftijd, heb een voorkeur voor monogame relaties. Als scheiden lastig is en je geen affaire wil hebben omdat zoiets vaak alleen nog personen ongelukkig maakt dan ik P6 best aantrekkelijk.
Zal niet ontkennen dat ik de eerste 2 jaar het gevoel had rond te lopen in een snoepwinkel. Alles geprobeerd waar ik ook over gefantaseerd heb en meer. Je probeert iets en krijgt interesse in het volgende. Als je de dames beter leert kennen ontdekt je echter dat die opties waar de vriendin of vrouw nooit trek in had door haar alleen aangeboden worden omdat ze bereid is het te doen voor (veel) geld. Plezier van de dame vind ik belangrijk, maar met P6 staat dat helaas op de achtergrond. Slechts met een handvol dames waarmee ik een serieuzere klik heb, die ik ook wat geef als ze klem zitten en soms thuis bezocht heb is sex vaak leuk voor beiden, waar verliefd worden een risico kan zijn terwijl ik dat wil vermijden. Enige meid waar dat fout kon gaan is teruggesleept naar Nigeria door de Duitse overheid toen ik de trap opliep voor een 2de bezoek: Dag V*r*...
Eerste DVP die ik bezocht heb was Susan, wat mollig voor mijn smaak maar een zeer lieve geduldige meid met goede service en toen ik vertelde wat ik kwam doen zei ze dat we plezier gingen maken maar dat ik het niet te vaak moest gaan doen want je wordt er geen beter persoon van! Woorden altijd bijgebleven en apart dat een DVP waarschuwt tegen overmatige consumptie van P6
Als je meeleest Susan, groeten van Magic Mike 🖐
Hoi ik ben Susan,Ik ben een heerlijke lieve zachtaardige blondine met engeltjes geduld dus voor jouw alle tijd zal nemen. Ik ben gek op echt vrijen dus geen half wer...
www.kinky.nl
Heb een paar vaste DVP's die allemaal wel een extra hebben die ik soms leuk vindt en waar zij zelf ook best van houden. De kick om extra's af te nemen waar de dame niet van houdt inmiddels wel verloren. Ook is de cirkel rond want meest belangrijke voor mij is GFE en als een meid niet lekker (tong-)zoent is dat voor mij een No Go. Ook geen behoefte om steeds een nieuwe dame uit te proberen en 30+ nationaliteiten is ook genoeg.
Waar ik best van schrik op de forums is het gebrek aan compassie voor prostituees. Medemenselijkheid is vaak ver te zoeken. Als ze niet zuigt als een Dyson, rijdt als Bo Derek op een paard (
https://m.imdb.com/title/tt0078721/) en klaarkomt als een groupie levert dat al snel een slechte beoordeling op. Minder dan 10% van de mannen gaat naar de hoeren en grofweg 7% doet dat maandelijks. Veel DVP hebben niet een erg hoge pet op van de man in zijn algemeenheid, maar het wel een kleine minderheid die op bezoek komt en natuurlijk de broodnodige centjes meebrengt. Binding en loyaliteit past gewoon niet echt bij mensen met deze hobby en dames door het vooral voor het geld dus daar het probleem niet. Ken wel medewandeaars die wel loyaal zijn aan vaste dames, maar kleine minderheid.
Soms voel je dat er iets niet klopt, "
Hear no evil, see no evil" is confortabel. Als de DVP koel doet, geen echte binding en aangeeft in orde te zijn ben ik ook gewoon direct verdwenen als de tijd voorbij is. Echt correct is "
Do no evil!" en dan kan het lastig worden. Wat als een DVP die recent begonnen is waar je een fantastische klik voelt eigenlijk op weg is naar de afgrond, mentaal 100% ongeschikt voor het vak is en op eigen kracht misschien nooit meer haar kind en familie zal bereiken? Hoeft niet maar dan kan je in de geest van Kerst compassie tonen en haar terug naar
haar huis helpen.