Nieuwe dvp vs 1 van je favorieten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beide, hoewel het in 70% van de bezoekjes een bekende dame zal zijn. Het is ook niet altijd zo dat ik een keuze al van tevoren heb gemaakt of dat die altijd pas ter plaatse wordt gemaakt. Soms heb ik een bekende en gewaardeerde dame al een tijdje niet gezien en die komt dan wel hoger op de bezoeklijst. Soms zie ik ook ineens weer iets nieuws staan waar ik dan even mee kennis wil maken.

bleef vroeger weleens hangen bij een vaste dame met 60+ bezoekjes, maar tegenwoordig wissel ik vaker en hou het na 3 a 4 bezoekjes wel weer voor gezien en vaak is de dame dan ook weer gevlogen.

Vervolgens ben ik erg geïnteresseerd hoe dat bij dames (al dan niet single) verloopt.

Jullie staan er anders in, maar hebben jullie ook een soort klein groepje 'favoriete' cliënten?
Wel eens verkikkerd op iemand geraakt?

Doen jullie ook wel eens alsof jullie iemand leuker vinden dan eigenlijk waar is 'om hem aan je te binden?

Oh ja, ik heb zeker een groepje favorieten en dat worden er steeds meer zelfs.
Sommige ken ik al jaren, waaronder 1 zelfs 12 jaar. Anderen iets minder lang, maar die zijn vrij 'nieuw' zeg maar.

Ik ben slechts 1x verkikkerd geraakt, daar woon ik mee samen ❤

Ik doe bij iedereen mijn best, maar ga niet slijmen of zo. Blijf gewoon mijzelf, speel geen toneel, toon interesse in alles wat ze willen delen en hou niet van uitsloven. Als heren achteraf mij niet zien zitten, is dat hun probleem. Zal het wel jammer vinden, maar er geen minuut van wakker liggen. Mijn favorieten zijn er niet voor niets tenslotte 😉 En die koester ik!

Ik heb afgelopen twee jaar veel meer nieuwe bezocht. Daardoor zijn er nieuwe 5 vaste dames bijgekomen ....en na mijn laatste bezoek aan Valeria gaat die toch weer terug naar mijn vaste dames....... ik hoop dat ze niet allemaal weer tegelijk gaan werken, want ik weet niet meer hoe ik me ga verdelen over deze dames:ROFLMAO: Ik vind ze wel echt allemaal heel erg leuk en zou ze het liefst meerdere malen per week willen bezoeken..... maar ja ik ben geen 20 meer.......

Ik heb dat nu eigenlijk. Dat je gaat kijken wie je het afgelopen jaar (2 jaar) het leukste hebt gevonden. Eigenlijk wil je ze allemaal nog een keer bezoeken. In de laatste 2 weken van het jaar. Weet niet waarom ik dat zo voel, maar dat lukt natuurlijk niet. Dus keuzes maken. Teveel is ook niet goed. Dan maar 1 of 2 nog een beetje vooruit schuiven het nieuwe jaar in.

Er zijn er ook nog 2 of 3 in buitenland of nu niet beschikbaar. Maar als een van deze dames er zou zijn zou ik er graag binnen 2 dagen naar toe gaan. Dus toch iedere dag een beetje zoeken of die dames al terug zijn. Maar ijdele hoop. Zal wel volgend jaar worden.

Geef gewoon een Roemeens maansalaris aan mijn favoriete DVP omdat zij een klote tijd had en mij de lust om te neuken vergaat. Hoor velen denken die is gek geworden, maar geeft nu echt een beter gevoel dan neuken voor geld. Ga voor de rest normaal ook zo veel mogelijk naar meiden die een hoge gunfactor hebben voor mij. Noem de naam van de DVP niet want de medewerkers van de Belastingdienst die vaak meelezen mogen de tyfus krijgen! Gaan ze zo'n hoer die haar kind niet kan voeden ook nog opzadelen met claims. Gewoon te achterlijk voor woorden. DVP's die wel goed verdienen horen netjes Belasting te betalen wsnt dat moeten we allemaal.

Beide, hoewel het in 70% van de bezoekjes een bekende dame zal zijn. Het is ook niet altijd zo dat ik een keuze al van tevoren heb gemaakt of dat die altijd pas ter plaatse wordt gemaakt. Soms heb ik een bekende en gewaardeerde dame al een tijdje niet gezien en die komt dan wel hoger op de bezoeklijst. Soms zie ik ook ineens weer iets nieuws staan waar ik dan even mee kennis wil maken.
Zo zit het voor mij eigenlijk ook wel. Ik zie vaak op sites van privéhuizen meisjes die me interessant lijken en dan ga ik op de bonnefooi langs, maar dan wel op een dag waarvan ik weet dat bij dat of een ander vlakbij gelegen huis ook 'bekende' meisjes werkzaam zijn. Zodat, wanneer de dames in het echt tegenvallen of niet beschikbaar zijn, ik een zekerheidje heb om op terug te vallen.

Het liefst heb ik een paar vaste waardes waar tussen ik kan afwisselen. In principes heb ik die nu ook wel, maar bij geen van hen nog de GFE gevonden, dus ben ik nog niet geheel tevreden.

Geef gewoon een Roemeens maansalaris aan mijn favoriete DVP omdat zij een klote tijd had en mij de lust om te neuken vergaat. Hoor velen denken die is gek geworden, maar geeft nu echt een beter gevoel dan neuken voor geld. Ga voor de rest normaal ook zo veel mogelijk naar meiden die een hoge gunfactor hebben voor mij. Noem de naam van de DVP niet want de medewerkers van de Belastingdienst die vaak meelezen mogen de tyfus krijgen! Gaan ze zo'n hoer die haar kind niet kan voeden ook nog opzadelen met claims. Gewoon te achterlijk voor woorden. DVP's die wel goed verdienen horen netjes Belasting te betalen wsnt dat moeten we allemaal.
Ja, dat denk ik inderdaad. Jouw geld, dus je moet het zelf weten, maar ik denk er het mijne van.

Ja, dat denk ik inderdaad. Jouw geld, dus je moet het zelf weten, maar ik denk er het mijne van.
Mag iedereen van denken wat ze willen, zal denk ik zeker 99,99% van leden hier niet doen en dus al veel als 60 dat wel doen. Zou zeker geen groot bedrag cadeau doen aan een DVP die niet gelukkig is en in het vak blijft doorrommelen. Ben pas DVP gaan bezoeken op leeftijd, heb een voorkeur voor monogame relaties. Als scheiden lastig is en je geen affaire wil hebben omdat zoiets vaak alleen nog personen ongelukkig maakt dan ik P6 best aantrekkelijk.

Zal niet ontkennen dat ik de eerste 2 jaar het gevoel had rond te lopen in een snoepwinkel. Alles geprobeerd waar ik ook over gefantaseerd heb en meer. Je probeert iets en krijgt interesse in het volgende. Als je de dames beter leert kennen ontdekt je echter dat die opties waar de vriendin of vrouw nooit trek in had door haar alleen aangeboden worden omdat ze bereid is het te doen voor (veel) geld. Plezier van de dame vind ik belangrijk, maar met P6 staat dat helaas op de achtergrond. Slechts met een handvol dames waarmee ik een serieuzere klik heb, die ik ook wat geef als ze klem zitten en soms thuis bezocht heb is sex vaak leuk voor beiden, waar verliefd worden een risico kan zijn terwijl ik dat wil vermijden. Enige meid waar dat fout kon gaan is teruggesleept naar Nigeria door de Duitse overheid toen ik de trap opliep voor een 2de bezoek: Dag V*r*...

Eerste DVP die ik bezocht heb was Susan, wat mollig voor mijn smaak maar een zeer lieve geduldige meid met goede service en toen ik vertelde wat ik kwam doen zei ze dat we plezier gingen maken maar dat ik het niet te vaak moest gaan doen want je wordt er geen beter persoon van! Woorden altijd bijgebleven en apart dat een DVP waarschuwt tegen overmatige consumptie van P6 :) Als je meeleest Susan, groeten van Magic Mike 🖐

Heb een paar vaste DVP's die allemaal wel een extra hebben die ik soms leuk vindt en waar zij zelf ook best van houden. De kick om extra's af te nemen waar de dame niet van houdt inmiddels wel verloren. Ook is de cirkel rond want meest belangrijke voor mij is GFE en als een meid niet lekker (tong-)zoent is dat voor mij een No Go. Ook geen behoefte om steeds een nieuwe dame uit te proberen en 30+ nationaliteiten is ook genoeg.

Waar ik best van schrik op de forums is het gebrek aan compassie voor prostituees. Medemenselijkheid is vaak ver te zoeken. Als ze niet zuigt als een Dyson, rijdt als Bo Derek op een paard (https://m.imdb.com/title/tt0078721/) en klaarkomt als een groupie levert dat al snel een slechte beoordeling op. Minder dan 10% van de mannen gaat naar de hoeren en grofweg 7% doet dat maandelijks. Veel DVP hebben niet een erg hoge pet op van de man in zijn algemeenheid, maar het wel een kleine minderheid die op bezoek komt en natuurlijk de broodnodige centjes meebrengt. Binding en loyaliteit past gewoon niet echt bij mensen met deze hobby en dames door het vooral voor het geld dus daar het probleem niet. Ken wel medewandeaars die wel loyaal zijn aan vaste dames, maar kleine minderheid.

Soms voel je dat er iets niet klopt, "Hear no evil, see no evil" is confortabel. Als de DVP koel doet, geen echte binding en aangeeft in orde te zijn ben ik ook gewoon direct verdwenen als de tijd voorbij is. Echt correct is "Do no evil!" en dan kan het lastig worden. Wat als een DVP die recent begonnen is waar je een fantastische klik voelt eigenlijk op weg is naar de afgrond, mentaal 100% ongeschikt voor het vak is en op eigen kracht misschien nooit meer haar kind en familie zal bereiken? Hoeft niet maar dan kan je in de geest van Kerst compassie tonen en haar terug naar haar huis helpen.

Mag iedereen van denken wat ze willen, zal denk ik zeker 99,99% van leden hier niet doen en dus al veel als 60 dat wel doen. Zou zeker geen groot bedrag cadeau doen aan een DVP die niet gelukkig is en in het vak blijft doorrommelen. Ben pas DVP gaan bezoeken op leeftijd, heb een voorkeur voor monogame relaties. Als scheiden lastig is en je geen affaire wil hebben omdat zoiets vaak alleen nog personen ongelukkig maakt dan ik P6 best aantrekkelijk.

Zal niet ontkennen dat ik de eerste 2 jaar het gevoel had rond te lopen in een snoepwinkel. Alles geprobeerd waar ik ook over gefantaseerd heb en meer. Je probeert iets en krijgt interesse in het volgende. Als je de dames beter leert kennen ontdekt je echter dat die opties waar de vriendin of vrouw nooit trek in had door haar alleen aangeboden worden omdat ze bereid is het te doen voor (veel) geld. Plezier van de dame vind ik belangrijk, maar met P6 staat dat helaas op de achtergrond. Slechts met een handvol dames waarmee ik een serieuzere klik heb, die ik ook wat geef als ze klem zitten en soms thuis bezocht heb is sex vaak leuk voor beiden, waar verliefd worden een risico kan zijn terwijl ik dat wil vermijden. Enige meid waar dat fout kon gaan is teruggesleept naar Nigeria door de Duitse overheid toen ik de trap opliep voor een 2de bezoek: Dag V*r*...

Eerste DVP die ik bezocht heb was Susan, wat mollig voor mijn smaak maar een zeer lieve geduldige meid met goede service en toen ik vertelde wat ik kwam doen zei ze dat we plezier gingen maken maar dat ik het niet te vaak moest gaan doen want je wordt er geen beter persoon van! Woorden altijd bijgebleven en apart dat een DVP waarschuwt tegen overmatige consumptie van P6 :) Als je meeleest Susan, groeten van Magic Mike 🖐

Heb een paar vaste DVP's die allemaal wel een extra hebben die ik soms leuk vindt en waar zij zelf ook best van houden. De kick om extra's af te nemen waar de dame niet van houdt inmiddels wel verloren. Ook is de cirkel rond want meest belangrijke voor mij is GFE en als een meid niet lekker (tong-)zoent is dat voor mij een No Go. Ook geen behoefte om steeds een nieuwe dame uit te proberen en 30+ nationaliteiten is ook genoeg.

Waar ik best van schrik op de forums is het gebrek aan compassie voor prostituees. Medemenselijkheid is vaak ver te zoeken. Als ze niet zuigt als een Dyson, rijdt als Bo Derek op een paard (https://m.imdb.com/title/tt0078721/) en klaarkomt als een groupie levert dat al snel een slechte beoordeling op. Minder dan 10% van de mannen gaat naar de hoeren en grofweg 7% doet dat maandelijks. Veel DVP hebben niet een erg hoge pet op van de man in zijn algemeenheid, maar het wel een kleine minderheid die op bezoek komt en natuurlijk de broodnodige centjes meebrengt. Binding en loyaliteit past gewoon niet echt bij mensen met deze hobby en dames door het vooral voor het geld dus daar het probleem niet. Ken wel medewandeaars die wel loyaal zijn aan vaste dames, maar kleine minderheid.

Soms voel je dat er iets niet klopt, "Hear no evil, see no evil" is confortabel. Als de DVP koel doet, geen echte binding en aangeeft in orde te zijn ben ik ook gewoon direct verdwenen als de tijd voorbij is. Echt correct is "Do no evil!" en dan kan het lastig worden. Wat als een DVP die recent begonnen is waar je een fantastische klik voelt eigenlijk op weg is naar de afgrond, mentaal 100% ongeschikt voor het vak is en op eigen kracht misschien nooit meer haar kind en familie zal bereiken? Hoeft niet maar dan kan je in de geest van Kerst compassie tonen en haar terug naar haar huis helpen.

Persoonlijk geef ik niets cadeau aan dvp's. Ik betaal voor mijn uitspattingen en that's it. Ja, soms eens 'n fooi natuurlijk. Ik wandel al jaren, ga binnenkort voor mijn 25-jarig jubileum. Wat dat betreft al veel gezien en gehoord. Alle verhalen over financiële tegenvallers, problemen in thuislanden, zieke familieleden, ingestorte huizen, profiterende vriendjes e.d. ken ik ondertussen wel.

Noem me een egoïst, maar ze lossen het zelf maar op. Ik betaal ook mijn eigen rekeningen. Nu met corona is het wellicht lastig om een goede boterham te verdienen zoals voorheen, maar ook in de gouden tijden was het bij veel dames nooit genoeg natuurlijk. Dames die 10 klanten per dag deden en dan nog geld vragen voor een vliegticket. Dat doe ik dus niet.

Voor mij is wandelen ook puur een gezellig uitje en de seks. Ik ben vriendelijk tegen iedereen die vriendelijk is tegen mij, maar ik zoek er niet meer achter. Ik ben niet op zoek naar een emotionele band met 'n dame of meer dan een betaald avontuur.

Dat vriendelijk en correct zijn, dat is voor mij respect tonen. Compassie? Nee, dat heb ik niet. Als ze de job niet leuk vindt, dan moet ze een andere job zoeken. Als haar vriendje al haar geld opvreet, dan moet ze hem aan de deur zetten. Er hoeft ook niemand compassie met mij te hebben.

Idem dito met loyaliteit. Ik bezoek de dame die ik wil. De ene keer is dat een dame die ik eerder al bezocht, de andere keer een nieuwe dame. Dat staat me vrij, net zoals dat het haar vrij staat om bij een andere potentiële klant te gaan zitten als ik er ook ben. Het feit dat we ooit eens gekamerd hebben, verplicht geen van beiden tot iets.

Grofweg het grootste deel van de mannen wandelt voor de lust en grofweg het grootste deel van de dames ziet zo'n man gewoon als een van haar klanten.

De meeste mannen zullen ook goede service verwachten, daar betalen ze voor. Heel plat gezegd: als je een biefstuk gaat eten in een restaurant, verwacht je ook geen aangebrande biefstuk. En als je een kipfilet bestelt, wil je 'm ook niet rauw op je bord. Net zoals mannen een correcte service verwachten, verwachten vrouwen natuurlijk ook dat je de afgesproken prijs betaalt. Het niet leveren van beloofde service is toch een beetje als niet volledig het beloofde bedrag te betalen.

Je leest soms dat mannen bijbetalen voor pzc, maar het dan niet krijgen. Je zou deze dames eens moeten horen als die mannen dan i.p.v. de beloofde € 150 bijvoorbeeld maar de helft zouden betalen.

Ik bezoek bij voorkeur dezelfde dame wanneer ik daar een klik mee heb. Maar zo af en toe snoep ik wat buiten de deur en laat ik me verassen door een andere dame. Als ebony liefhebber met een voorkeur voor ronde billen en borsten, ga ik af en toe uit mijn comfortzone en bezoek een slanke of blanke dame. Vaak levert dit een leuke ervaring waar ik dan weer een tijdje op kan teren.

Ik doe dit puur en alleen omdat ik het spannend vind om iedere keer iets nieuws te ontdekken. Thuis heb ik vastigheid, dat zoek ik buiten de deur niet. Gebeurt zelden dat ik iemand meer dan 2-3 keer bezoek, dan is de spanning er wel van af voor mij.
je hebt op een punt wel gelijk, langs de andere kant bots je zo ook meer op teleurstellingen. Ik heb ook gedurende enkele jaren gefladderd van dvp naaar dvp. Soms waren er enkele vaste bij maar teveel verschillende eigenlijk. En dat heeft me eeen hoop teleurstelling opgebracht.Daarom dat ik de voorkeur ga aan 1 a 2 vaste. Die natuurlijk een absolute indruk hebben nagelaten . Ik bedoel maar, als je top service krijgt, waarom zou je dan wisselen. Ik vind het ook niet erg als de dame in kwestie veel werk heeft en ik bvb enkele weken moet wachten want dan in het hunkeren naar de date alleen maar groter en zal je ze niet snel beu zijn denk ik dan.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan