Zelf heb ik overigens ongeveer 10 favorieten waarvan er in drukke tijden gemiddeld zo'n 5 en in rustige tijden 1 of 2 in Nederland zijn.
Daar pas ik op aan. In drukke tijden bezoek ik dus vaker een favoriet, in rustige tijden ga ik op speurtocht in de hoop nieuwe favorieten te vinden.
Ik doe het niet bewust, maar doe wel een beetje aan door-selecteren.
Gemiddeld vallen er ieder jaar 3 dames uit de top 10, dus hoop ik er ook weer 3 nieuwe bij te vinden.
Favorieten en nieuwe afwisselen is voor mij het best.
De spanning van het onbekende vs de vertrouwde kwaliteit.
Vijftig procent van de dames bezoek ik maar 1x
Bij dertig procent keer ik nog 1 of 2x terug en dan verwatert het. Of omdat ik ze ineens toch iets minder vind, of omdat ze niet meer terug komen in Nederland.
De resterende twintig procent (zo'n 15 dames) heb ik 4 tot 30x bezocht.
Dat zijn allemaal dames die, om verschillende redenen, overall een 8 of meer scoren.
Alle 15 vind ik ze te gek, maar tot nummer 5 kan ik ook dingen bedenken die ik minder aan ze vind.
De top 4 is geweldig.
Maar #1 staat toch weer een flink eind boven de nummers 2, 3 en 4.
Dat ik in 3.5 jaar geen enkele dame heb weten te vinden die op gelijke hoogte komt met #1 vind ik een tikje raar en het maakt me bijna te betrokken bij #1.
Als zij er is spreek ik ook voornamelijk met haar af.
Maar soms vind ik het daardoor fijn als ze er niet is, omdat ik dan meer de echte wandel experience heb en eigenlijk veel meer de vernieuwing op zoek.
Ja, ik heb wel aardig over deze hobby nagedacht.
Vervolgens ben ik erg geïnteresseerd hoe dat bij dames (al dan niet single) verloopt.
Jullie staan er anders in, maar hebben jullie ook een soort klein groepje 'favoriete' cliënten?
Wel eens verkikkerd op iemand geraakt?
Doen jullie ook wel eens alsof jullie iemand leuker vinden dan eigenlijk waar is 'om hem aan je te binden?'
Ben benieuwd!
@belleds @JokePrive @Luna