Nieuwe dvp vs 1 van je favorieten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mrmystery

Stamgast
668
19/11/21
408
39
Keuze tussen het bezoeken van een nieuwe dvp of weer langs te gaan bij 1 van je favoriete dames.

Zelf vind ik het heel moeilijk. Geweldige tijd gehad bij een paar dames maar de nieuwsgierigheid om nieuwe dames uit te proberen is vaak verleidelijker maar niet altijd beter. Ik vraag me af hoe de rest deze afweging maakt.

Snap je twijfel helemaal :). Enerzijds zijn er nog zoveel (mooie) dames te ontdekken, maar anderzijds kan een nieuwe dama natuurlijk soms ook serieus tegenvallen, terwijl je bij de favoriete dames weet dat je altijd kwaliteit krijgt.

Bij mij is het momenteel nog even zoeken onder de nieuwe dames (ik ben er een tijdje uit geweest), misschien tot ik een nieuw toppertje vindt.
Daarvoor was het vrij duidelijk: ik had Maya, een toffe, roodharige, Vlaamse dame die in Antwerpen ontving en waar ik genoeg aan had. Helaas is ze al een hele tijd geleden gestopt, waardoor het nu even zoeken is naar een gelijkwaardige kwaliteit.

Ik laat het soms aan het toeval over. Dan ga ik naar een privehuis waar ik weet dat een favo aanwezig is en laat ik het voorstelrondje de beslissing brengen. Zit er een favo tussen, dan kies ik haar. Maar blijkt ze bezet te zijn, dan ga ik voor een nieuw gezicht. Op die manier heb ik tenminste een beetje het idee dat het lot niet helemaal in mijn handen lag. Andere keren bel ik vooraf om zeker te zijn van een bepaalde dame.

Ik heb nu 2 dvp's die een 'moetje' zijn voor mij omdat de klik en de service ongeëvenaard zijn. Als ik daar kom weet ik dat ik gewoon snel langskan en 'happy' wegga. En 1tje waar het naar meer smaakt.

Soms zie ik nieuwe dames voorbij komen, en dan denk ik 'wow die wil ik wel bezoeken', maar dan kan ik me net niet over de drempel heen zetten om het risico te nemen, als ze hier geen recensie hebben. Een nieuwe dvp bezoek ik uitsluitend als ze lovende recensies hebben hier.

Maar ik heb een beperkt budget dus vaak is het ook zo dat ik mn vaste dames bezoek als ze weer net in het land zijn en als ze weer tijdelijk teruggaan. Meestal zit daar maximaal 2 maanden tussen.

Als ik goed zit blijf ik ook op het adresje, vroeger wisselde ik regelmatig af om verschillende dames te proberen maar al veel teleurgesteld erdoor geweest ook.. dus blijf liever op het zelfde adresje nu.

Zelf heb ik overigens ongeveer 10 favorieten waarvan er in drukke tijden gemiddeld zo'n 5 en in rustige tijden 1 of 2 in Nederland zijn.

Daar pas ik op aan. In drukke tijden bezoek ik dus vaker een favoriet, in rustige tijden ga ik op speurtocht in de hoop nieuwe favorieten te vinden.

Ik doe het niet bewust, maar doe wel een beetje aan door-selecteren.

Gemiddeld vallen er ieder jaar 3 dames uit de top 10, dus hoop ik er ook weer 3 nieuwe bij te vinden.

Favorieten en nieuwe afwisselen is voor mij het best.

De spanning van het onbekende vs de vertrouwde kwaliteit.

Vijftig procent van de dames bezoek ik maar 1x

Bij dertig procent keer ik nog 1 of 2x terug en dan verwatert het. Of omdat ik ze ineens toch iets minder vind, of omdat ze niet meer terug komen in Nederland.

De resterende twintig procent (zo'n 15 dames) heb ik 4 tot 30x bezocht.

Dat zijn allemaal dames die, om verschillende redenen, overall een 8 of meer scoren.

Alle 15 vind ik ze te gek, maar tot nummer 5 kan ik ook dingen bedenken die ik minder aan ze vind.

De top 4 is geweldig.

Maar #1 staat toch weer een flink eind boven de nummers 2, 3 en 4.

Dat ik in 3.5 jaar geen enkele dame heb weten te vinden die op gelijke hoogte komt met #1 vind ik een tikje raar en het maakt me bijna te betrokken bij #1.

Als zij er is spreek ik ook voornamelijk met haar af.
Maar soms vind ik het daardoor fijn als ze er niet is, omdat ik dan meer de echte wandel experience heb en eigenlijk veel meer de vernieuwing op zoek.

Ja, ik heb wel aardig over deze hobby nagedacht.

Vervolgens ben ik erg geïnteresseerd hoe dat bij dames (al dan niet single) verloopt.

Jullie staan er anders in, maar hebben jullie ook een soort klein groepje 'favoriete' cliënten?
Wel eens verkikkerd op iemand geraakt?

Doen jullie ook wel eens alsof jullie iemand leuker vinden dan eigenlijk waar is 'om hem aan je te binden?'

Ben benieuwd!
@belleds @JokePrive @Luna

Vervolgens ben ik erg geïnteresseerd hoe dat bij dames (al dan niet single) verloopt.

Jullie staan er anders in, maar hebben jullie ook een soort klein groepje 'favoriete' cliënten?

Doen jullie ook wel eens alsof jullie iemand leuker vinden dan eigenlijk waar is 'om hem aan je te binden?'

Ben benieuwd!
Ik heb zeker mijn lievelingetjes 😊
Ik ken er nog een handje vol die al bij mij komen sinds ik op mijn 18 jaar begonnen ben als dvp. Met hen heb ik een totaal andere band dan met anderen aangezien die mij ook zien groeien hebben in mijn zelfstandigheid en in mijn persoonsvorming. Da's dan meer uitgegroeid tot een vriendschap.
Zoals voorspeld ben ik er ook veel verloren toen ik de beslissing gemaakt heb om niet meer voor 1 uur af te spreken, wat ik ook begrijp. Maar ook dat vind ik ook niet zo erg want toen had ik er veel die wekelijks langskwamen en soms vond ik dat te veel van het goede. Ik had soms het gevoel dat ik eerder een fuckbuddy was van enkele tientallen mannen dan een dvp, wat dan voor vage grenzen zorgde met alle gevolgen nadien. Ik vind het frequent afspreken wel fijn, maar heb er liever meer tijd tussen - (drie) maandelijks of zo - zoals nu. Dat voelt meer aan als 'een nieuwe (ervaring)' voor mij en de ander.

Iemand het gevoel geven dat ik hem leuk vind, als dat niet zo is doe ik niet. Ik heb zeker wel mensen die ik frequent zie waar ik niet helemaal dol van ben, maar blijkbaar heb ik de gave om enkel oprechte zaken te benoemen die ik wél leuk vind aan iemand. Ik heb dan ook oprecht een leuke tijd maar denk nadien wel eens 'amai, das dan ook alweer gepasseerd'. Wanneer ik iemand voor het eerst op bezoek heb die ik echt niet fijn vind dan ben ik meestal wat afstandelijker en zakelijker. Dit is ook weer een ruim begrip want ik ben zelf een zeer persoonlijk meisje, dus ik ben nog steeds erg close ondanks mijn afstandelijkheid dan. Ik hoop dan maar dat ik geen nieuwe mail binnenkrijg, want dan laat ik wel weten dat ik een tweede keer niet meer zie zitten (of ik negeer ze... I know, geen manieren 😂).

Het moeilijkste aan vaste personen hebben is voor mij wanneer iemand gevoelens krijgt voor mij. Dat overkomt mij heel vaak (hebben andere dames dit ook zo erg?). Da's vaak wanneer je iemand al enkele keren gezien hebt, en vaak ook de oorzaak bij mij waarom een afspraak met iemand stopt. Veelal krijg ik dan (tot in het overdreven) geschenken en berichten waardoor ik uiteindelijk ongemakkelijk wordt en ik er wel iets moet op zeggen. Wanneer dit dan negatief ontvangen wordt ontaard dit in helemaal tegenovergestelde gevoelens (boosheid, afgewezen voelen, stalken/stalkneigingen). Door dit laatste ben ik dus erg op mijn hoede voor 'favorietjes'. Maar ook ik heb al gevoelens gehad voor mannen die bij mij op bezoek kwamen maar das altijd slecht afgelopen om verschillende redenen en probeer dan ook liever te voorkomen door soms meer afstand te nemen.

@knightrider ik vind het trouwens heel leuk dat je ons zelf om een mening vraagt ipv een veronderstelling aan te nemen van hoe wij tegenover de zaken aan kijken 😊

Laatst bewerkt:
:pIk heb zeker mijn lievelingetjes 😊
Ik ken er nog een handje vol die al bij mij komen sinds ik op mijn 18 jaar begonnen ben als dvp. Met hen heb ik een totaal andere band dan met anderen aangezien die mij ook zien groeien hebben in mijn zelfstandigheid en in mijn persoonsvorming. Da's dan meer uitgegroeid tot een vriendschap. Q
Zoals voorspeld ben ik er ook veel verloren toen ik de beslissing gemaakt heb om niet meer voor 1 uur af te spreken, wat ik ook begrijp. Maar ook dat vind ik ook niet zo erg want toen had ik er veel die wekelijks langskwamen en soms vond ik dat te veel van het goede. Ik had soms het gevoel dat ik eerder een fuckbuddy was van enkele tientallen mannen dan een dvp, wat dan voor vage grenzen zorgde met alle gevolgen nadien. Ik vind het frequent afspreken wel fijn, maar heb er liever meer tijd tussen - (drie) maandelijks of zo - zoals nu. Dat voelt meer aan als 'een nieuwe (ervaring)' voor mij en de ander.

Iemand het gevoel geven dat ik hem leuk vind, als dat niet zo is doe ik niet. Ik heb zeker wel mensen die ik frequent zie waar ik niet helemaal dol van ben, maar blijkbaar heb ik de gave om enkel oprechte zaken te benoemen die ik wél leuk vind aan iemand. Ik heb dan ook oprecht een leuke tijd maar denk nadien wel eens 'amai, das dan ook alweer gepasseerd'. Wanneer ik iemand voor het eerst op bezoek heb die ik echt niet fijn vind dan ben ik meestal wat afstandelijker en zakelijker. Dit is ook weer een ruim begrip want ik ben zelf een zeer persoonlijk meisje, dus ik ben nog steeds erg close ondanks mijn afstandelijkheid dan. Ik hoop dan maar dat ik geen nieuwe mail binnenkrijg, want dan laat ik wel weten dat ik een tweede keer niet meer zie zitten (of ik negeer ze... I know, geen manieren 😂).

Het moeilijkste aan vaste personen hebben is voor mij wanneer iemand gevoelens krijgt voor mij. Dat overkomt mij heel vaak (hebben andere dames dit ook zo erg?). Da's vaak wanneer je iemand al enkele keren gezien hebt, en vaak ook de oorzaak bij mij waarom een afspraak met iemand stopt. Veelal krijg ik dan (tot in het overdreven) geschenken en berichten waardoor ik uiteindelijk ongemakkelijk wordt en ik er wel iets moet op zeggen. Wanneer dit dan negatief ontvangen wordt ontaard dit in helemaal tegenovergestelde gevoelens (boosheid, afgewezen voelen, stalken/stalkneigingen). Door dit laatste ben ik dus erg op mijn hoede voor 'favorietjes'. Maar ook ik heb al gevoelens gehad voor mannen die bij mij op bezoek kwamen maar das altijd slecht afgelopen om verschillende redenen en probeer dan ook liever te voorkomen door soms meer afstand te nemen.

@knightrider ik vind het trouwens heel leuk dat je ons zelf om een mening vraagt ipv een veronderstelling aan te nemen van hoe wij tegenover de zaken aan kijken 😊
Dat is wel een goede insteek. Niet eens over nagedacht of de dames me wel (snel) terug willen zien. Ze zeggen wel tot volgende keer maar misschien gewoon uit beleefdheid. Wat slecht van me :unsure:. meer stof om over na te denken.

Ik heb overigens nog geen dame 2x bezocht maar ik voel me wel verplicht na een goede bezoek om nog een keer te gaan maar als ik het verhaal zo van @belleds lees is afstand bewaren ook niet verkeerd.

Ik heb zeker mijn lievelingetjes 😊
Ik ken er nog een handje vol die al bij mij komen sinds ik op mijn 18 jaar begonnen ben als dvp. Met hen heb ik een totaal andere band dan met anderen aangezien die mij ook zien groeien hebben in mijn zelfstandigheid en in mijn persoonsvorming. Da's dan meer uitgegroeid tot een vriendschap.

Zeer boeiende info dit. Er zit veel herkenbaars in.

Nu druk, maar kom er vannacht op terug. 😀

Zelf heb ik overigens ongeveer 10 favorieten waarvan er in drukke tijden gemiddeld zo'n 5 en in rustige tijden 1 of 2 in Nederland zijn.

Daar pas ik op aan. In drukke tijden bezoek ik dus vaker een favoriet, in rustige tijden ga ik op speurtocht in de hoop nieuwe favorieten te vinden.

Ik doe het niet bewust, maar doe wel een beetje aan door-selecteren.

Gemiddeld vallen er ieder jaar 3 dames uit de top 10, dus hoop ik er ook weer 3 nieuwe bij te vinden.

Favorieten en nieuwe afwisselen is voor mij het best.

De spanning van het onbekende vs de vertrouwde kwaliteit.

Vijftig procent van de dames bezoek ik maar 1x

Bij dertig procent keer ik nog 1 of 2x terug en dan verwatert het. Of omdat ik ze ineens toch iets minder vind, of omdat ze niet meer terug komen in Nederland.

De resterende twintig procent (zo'n 15 dames) heb ik 4 tot 30x bezocht.

Dat zijn allemaal dames die, om verschillende redenen, overall een 8 of meer scoren.

Alle 15 vind ik ze te gek, maar tot nummer 5 kan ik ook dingen bedenken die ik minder aan ze vind.

De top 4 is geweldig.

Maar #1 staat toch weer een flink eind boven de nummers 2, 3 en 4.

Dat ik in 3.5 jaar geen enkele dame heb weten te vinden die op gelijke hoogte komt met #1 vind ik een tikje raar en het maakt me bijna te betrokken bij #1.

Als zij er is spreek ik ook voornamelijk met haar af.
Maar soms vind ik het daardoor fijn als ze er niet is, omdat ik dan meer de echte wandel experience heb en eigenlijk veel meer de vernieuwing op zoek.

Ja, ik heb wel aardig over deze hobby nagedacht.

Ben benieuwd!
Ben nooit verliefd op een klant maar ik heb voor deze huidige lockdown alleen 5 klanten die kunnen als vaste klanten beschouwd worden. Ik spreek nooit af buiten het huis waar ik werkzaam ben. Dit gold ook tijdens de vorige lockdown en ik ben pas eind 2020 met dit vak begonnen door pure nieuwsgierigheid en als seksliefhebber, niet om zo veel $$ in zo weinig tijd mogelijk te verdienen. Naast deze hobby, heb ik normaal werk.

Ik wil dan van de seks op mijn werkplaats (lees: privehuis) volop genieten. In het geval dat ik iets niet fijn vind, geef ik het gewoon door. Tijdens het afscheid nemen, zeg ik niet tegen iedere klant "tot de volgende keer". Dat is uiteraard afhankelijk of ik hem weer wil zien. Ik heb tijdens het voorstelrondje klanten geweigerd voor verschillende redenen o.a slechte hygiëne (vieze tanden, slechte adem, ketenroker die stonk) en in een geval, een jonkie van ongeveer 25 die na een paar afspraken zei dat hij op mij verliefd was. Of hij dat echt meende, zal ik nooit 100% zeker kunnen weten. Ik had meermaals aangegeven dat ik getrouwd ben en dat hij niet mijn type was. Wellicht heeft hij dat gezegd te proberen wat diensten gratis te krijgen 😄. Bovendien, had ik nooit fooi of cadeautjes van hem gekregen.

Beetje extra details ter informatie: Voordat ik in dit wereldje stapte, was ik en ben ik nog steeds polygaam. Ik heb een lieve man, mijn primary partner en wij hebben een open relatie. In het verre verleden had ik 3 vriendjes tegelijk en ze wisten alles over elkaar. Toen was ik echt verliefd op alle 3 maar ik kon altijd mijn zakelijke en persoonlijke levens apart houden. Bij mijn normale werk, had ik ook meerdere kansen om fuckbuddy relaties met collega's te beginnen maar ja..dat zou ik nooit willen hebben. Had weleens deze uitdrukking gehoord/ergens gelezen: you shouldn't eat and shit in the same place.

Laatst bewerkt:
Dat is wel een goede insteek. Niet eens over nagedacht of de dames me wel (snel) terug willen zien. Ze zeggen wel tot volgende keer maar misschien gewoon uit beleefdheid. Wat slecht van me :unsure:. meer stof om over na te denken.

Ik heb overigens nog geen dame 2x bezocht maar ik voel me wel verplicht na een goede bezoek om nog een keer te gaan maar als ik het verhaal zo van @belleds lees is afstand bewaren ook niet verkeerd.
Ik denk dat afstand bewaren inderdaad wel goed is. Daarom houd ik ook meestal aan dat ik m'n vaste dames eens in het kwartaal bezoek. Als je drie vaste dames hebt is er net voldoende afwisseling en kun je ook nog eens met een nieuwe dvp afwisselen. Soms komt het ook voor dat mn vaste dame zelf een idee om iets anders te proberen oppert voor een volgende keer. Dan denk ik, kennelijk mag ik weer bezoek😅

"(-) niet schijten waar je eet..." (# 23).

Zeg dat maar tegen al de graseters in die weien met dubbele functie wier vlees wij eten en wier melk wij drinken (of als kaas eten). Er zijn culturen geweest waar eten heel erg privé was en zich ontlasten van dat eten in het openbaar geen enkel probleem.

Ik frequenteer vrijwel uitsluitend "vaste raamdames".

De afwisseling zit in het feit dat zij naast een zeer belangrijke gemeenschappelijke karakteristiek - zij zijn allen "lief" voor mij, hebben het woord "haast" uit hun dictionaire verwijderd en krijgen niet meteen sm-neigingen als ze me zien - ook verschillende persoonlijkheden zijn - en, praktisch gezien: audiënties geven in diverse steden.

Ik vind het altijd moeilijk om met een onbekende dame in zee te gaan - of haar zee in te gaan.

Als je een HSFB-wens koestert (Hi/Suck/Fuck/Bye), dan lijkt me het proberen van een onbekende een stuk gemakkelijker dan wanneer je in méér geïnteresseerd bent dan in "wat zich opent" in een verleidelijk uiterlijk.

Liefde ? Nee. Een en ander blijft professioneel. Maar mijn basisstelling blijft evenzeer: er hoeft geen liefde in het spel te zijn voor een liefdevol spel.

Dat is gewoon een letterlijke vertaling van 'don't get your meat where you get your bread', geen Nederlandse uitdrukking.

Ik leerde 'm in het Nederlands.
Er zijn natuurlijk wel meer uitdrukkingen in diverse talen die gewoon hetzelfde zijn , ook zonder dat het vertalingen van een bron zijn.
(natuurlijk ook een hoop die hetzelfde zeggen met andere omstandigheden - cultuur/land /geloofbepaald - Engels en Nederlands (oa) hebben een aantal uitdrukkingen ontleend aan de (zee)vaart, waar andere talen meer ontlenen aan het boerenbedrijf. )

Wbt 'niet schijten waar je eet' of de Engelse versie - die specifieke betekenis moest ik opzoeken . Het _algemene_ advies om geen probleem te maken (of te zijn) waar je werkt is duidelijk genoeg , de betekenis "geen seksrelatie met collega's" kende ik niet - ook al is dat natuurlijk wel een recept voor problemen.
Bij het zoeken vond ik ook 'Don't dip your pen in the company ink' - die is natuurlijk wel gericht op seks met een collega ),

Keuze tussen het bezoeken van een nieuwe dvp of weer langs te gaan bij 1 van je favoriete dames.

Zelf vind ik het heel moeilijk. Geweldige tijd gehad bij een paar dames maar de nieuwsgierigheid om nieuwe dames uit te proberen is vaak verleidelijker maar niet altijd beter. Ik vraag me af hoe de rest deze afweging maakt.

Ik doe zelf een combinatie van nieuwe dames uitproberen en kiezen voor dames die ik al eens heb gehad. Soms kies ik voor zeker een goede sessie en dan kies ik voor een dame die ik al eens heb gehad. Wel wil ik voldoende afwisselen. Ik wandel niet om altijd met dezelfde dame te vogelen. En zelfs al zijn dames goed, vaak ben ik dan na een paar sessies wel weer toe aan iets nieuws.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan