Nieuwe afspraak?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mark99

Newbie
12
09/10/24
4
Gisteren wilde ik op date met een meisje, maar toen ik daar aankwam kreeg ik het huisnummer niet en werd ik geblokkeerd. Er is iets gebeurd tijdens de communicatie. Als ik een nieuwe date regel via een ander nummer en ze herkent me, hoe groot is dan de kans dat ze me eruit gooit? Ze herkent me misschien van mijn profielfoto op het geblokkeerde account. Ik wil echt gaan want ze is op dit moment de enige aardige dame in mijn omgeving.

Wat moet ik doen?

P.S.: I apologise for the Google Translate.

Gisteren wilde ik op date met een meisje, maar toen ik daar aankwam kreeg ik het huisnummer niet en werd ik geblokkeerd. Er is iets gebeurd tijdens de communicatie. Als ik een nieuwe date regel via een ander nummer en ze herkent me, hoe groot is dan de kans dat ze me eruit gooit? Ze herkent me misschien van mijn profielfoto op het geblokkeerde account. Ik wil echt gaan want ze is op dit moment de enige aardige dame in mijn omgeving.

Wat moet ik doen?

P.S.: I apologise for the Google Translate.
In general women don't like it when someone who gets blocked, contacts them again om a different number.

Cut your losses and move on

Nooit met een ander nummer vragen waarom ze je op het andere nummer heeft geblokkeerd. Zo kom je over als stalker en verspeel je je kansen op een mogelijke daadwerkelijke date. Dvp's hebben geen zin om zich te moeten verantwoorden tegenover een klant. Gewoon na een tijdje met een ander nummer kort en bondig appen desnoods met een andere gefilterde foto. Zodra je hebt bewezen dat je een nette serieuze klant bent lekker zo laten; wat niet weet, wat niet deert. 😉

Nooit met een ander nummer vragen waarom ze je op het andere nummer heeft geblokkeerd. Zo kom je over als stalker en verspeel je je kansen op een mogelijke daadwerkelijke date. Dvp's hebben geen zin om zich te moeten verantwoorden tegenover een klant.
Heel eerlijk.

Als ik een dame mij voor Jan Lul laat komen en dan zonder reden blokkeert, dan noem ik dat gewoon asociaal en heb ik geen behoefte aan een nieuwe poging.

Ik heb echter wel zoiets als nieuwsgierigheid, en ook nog een stukje rechtvaardigheidsgevoel, dus ergens wil ik haar dan toch laten weten dat ik voor Jan Lul gereisd heb en haar vragen waar dat op sloeg.

Terug
Bovenaan Onderaan