Jongens, ik wil ff met jullie praten. Er zijn nogal wat niet vergunde massagesalons waar meer mogelijk is. Ik vind dat ontzettend spannend en gaaf. Soms nog wel spannender dan die vergunde salons waar je van tevoren precies weet wat er gaat komen. Maar je hebt ook van die salons waar ze je alleen maar een beetje opgeilen en waar voor de rest niks mogelijk is. Dat vind ikzelf de kloterigste salons. Ik vind het ook heel goed dat we daar met elkaar info over delen. Ik wil weten waar meer mogelijk is! En die opgeilsalons met voor de rest niks, daar wil ik wegblijven. Daar is in mijn ogen dit forum voor. Alleen is er altijd het risico dat oom ambtenaar of oom agent meeleest en dat je zo die salons zonder het te weten de nek omdraait.
Mijn vraag: hoe kunnen we nou een manier bedenken om toch over die salons info te delen zonder dat die gasten het kunnen zien?
@moderators Misschien een afgeschermd deel van het forum waar je alleen maar op kan als de moderator weet dat je okee bent? Of een codesysteem dat alleen wij weten? Of...?
Kunnen we hier is over nadenken met z'n allen? Persoonlijk zit ik het meest te denken in de richting van een afgeschermd gedeelte van het forum.
Mijn vraag: hoe kunnen we nou een manier bedenken om toch over die salons info te delen zonder dat die gasten het kunnen zien?
@moderators Misschien een afgeschermd deel van het forum waar je alleen maar op kan als de moderator weet dat je okee bent? Of een codesysteem dat alleen wij weten? Of...?
Kunnen we hier is over nadenken met z'n allen? Persoonlijk zit ik het meest te denken in de richting van een afgeschermd gedeelte van het forum.