Ik breng het ook nooit ter spraken, want ik weet dat ook veel mannen het vies vinden.
Wat zou je dan zeggen als een dvp het aan je vraagt? Nee ieuw. Gezellige afspraak wordt het dan daarna
Ja sorry daar het ik geen zin in dus beter niet vragen en de mannen die het wel willen komen er toch vaak zelf mee.
Helemaal mee eens en daarom vind ik de dames intuïtief vaak zo sterk.
Wij mannen vergeten dat wel eens en denken dan dat onze vorm van sex gewoon dé vorm van sex is, maar elke aanpak is denk ik weer anders.
Dat beheersen is goud waard.
Ik vind de aktie an zich trouwens niet vies, maar wel als ik weet dat ik niet de enige ben die op die plek dingen doet.
Kan me zelfs niet voorstellen dat andere mannen dat kunnen wegdenken.
Zou het denk ik alleen willen doen als een dame bv 2 weken op vakantie was geweest en ik 100% zeker de eerste na die break was (een garantie die je dan maar moet geloven) en dan zou ze ook nog aan mijn ideale looks moeten voldoen, dus het luistert nogal nauw haha.....dus beter niet dan maar.....
Als ik een vrouw was zou
pzc ook niet mijn ding zijn hoor (wil me dat eigenlijk niet eens indenken) hoewel zo'n man natuurlijk max 3 dames in een week bezocht heeft......
Ik sta er wat dat betreft versteld van dat sommige dames die ik bezoek automatisch voor
pzc gaan.
Zelf geef ik de voorkeur aan gepijpt worden met condoom (ook om veiligheidsredenen), maar heel af en toe is een dame me wel eens te snel af.
Ben doorgaans zelf wel schoon, maar vraag me dan altijd af of alle mannen goed verzorgd zijn of dat een dame wel eens aan een klus begint en dan opeens half brakend op de grond ligt als iets toch tegenviel.
Overigens: Als ik voel dat een dame voor
pzc zal gaan en ik dat toch met condoom wil voel ik me wel altijd een beetje bezwaard om er naar te vragen. Hoeft niet en dat weet ik, niemand heeft ooit gezegd: no, i want to do without, maar het liefst heb ik dames die gewoon uit automatisme op een gegeven moment een condoom er om heen doen.
Wat me trouwens bij onbetaalde contacten onlangs opviel was dat ik een beetje verleerd was hoe ik 'm zelf moest omdoen.....althans, ik klungelde er weer mee zoals toen ik 17 was.
Ben een beetje eraan gewend geraakt dat dat gedaan word, zoals je na een vakantie denkt: Moet ik al die borden na het eten zelf opruimen?!?
Bij nieuwe dames ga ik nooit meteen beffen tenzij we voordien samen gedouched hebben. Anders merk ik het wel bij het voorspel.
bij dames die ik ken heb ik daar geen probleem mee als hun hygiëne mij niet aan staat kom ik niet terug.
ik ben wel eens benieuwd hoe veel mannen er niet willen beffen maar wel kussen en tongzoenen met een dame die pijpt zonder condoom.
Ik ben wel redelijk rechtlijnig wat dat betreft. Tongzoenen doe ik ook niet aan. 1x een uitzondering gemaakt in 5 jaar tijd.
Kussen wel, maar meer ik op haar lijf/gezicht en soms zij bij mij, maar niet echt veel mond/mond. Dat hooguit bij het welkom en afscheid en ik merk dat ik dan ongemerkt (want verlegen) altijd even vies weg trek, wat wel apart is omdat je net (met alleen een condoom ertussen) wel veel heftigere dingen hebt gedaan.