Niet klaar kunnen komen bij een DVP

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Juist leuk, veel verschillende dames pakken, ik moet ook altijd veel reizen en dan wil ik niet maar eentje nemen. Maar als ik andersom begin, kom ik ook niet klaar, ik heb er minimaal wel 3 nodig of zo. En ach, duur, alle hobby's kosten geld.
Ik doe het zo ook. Voor 1 x kwartier bij een dame ga ik niet van huis.
Wil wel graag 3 doen . Of 1 wat langer en 1 korter. Ja dan kost 200 maar dat vragen er zo veel .
En in SKW heb je alles bij elkaar.

Deze week toch wel tot de realisatie gekomen dat de dame me voldoende op moet geilen, daar zit het hem toch gewoon in, voor de hand liggend, maar ik dacht het te vinden in fysiek opwindende dvp's. Daar zit het maar deels in. Ik word gewoon zeer geil als ik merk dat de dame ook geil word. Als de poes natter en natter word tijdens het beffen- vingeren. Dan duurt het bij mij niet lang meer :) Als er geen fysieke reactie komt bij de dame, dan gebeurd er mij ook niets blijkt. Hoe lief en mooi ze ook zijn. Rosy in Alkmaar is daarom ook nog steeds mijn favoriet en de enige waar ik klaar kom.

Deze week toch wel tot de realisatie gekomen dat de dame me voldoende op moet geilen, daar zit het hem toch gewoon in, voor de hand liggend, maar ik dacht het te vinden in fysiek opwindende dvp's. Daar zit het maar deels in. Ik word gewoon zeer geil als ik merk dat de dame ook geil word. Als de poes natter en natter word tijdens het beffen- vingeren. Dan duurt het bij mij niet lang meer :) Als er geen fysieke reactie komt bij de dame, dan gebeurd er mij ook niets blijkt. Hoe lief en mooi ze ook zijn. Rosy in Alkmaar is daarom ook nog steeds mijn favoriet en de enige waar ik klaar kom.
Dat heeft er zeker mee te maken ik verblind me er ook weleens op maar als de dame super mooi is maar echt afstandelijk doet enzo dan lukt het bij mij ook niet.

Het kan altijd gebeuren natuurlijk. Heb ik zelf ook wel gehad.
Als de feestverpakking er van af was kan de realiteit soms tegenvallen. En als de dame dan ook nog eens heel passief is dan kan het lastig worden om het kwakje in het rubbertje te produceren.

Terug
Bovenaan Onderaan