Als je wel kunt klaarkomen dmv je eigen hand maar niet in de vagina van een vrouw, dan is er fysiek geen probleem, maar zit er een blokkade in je hoofd.
Wil je hiermee eigenlijk zeggen dat dit probleem mijn fout is? Dat ik het zelf zou kunnen oplossen? Hóe dan volgens jou? Misschien komt het omdat ik, op wat niet-penetratief erotisch contact met een bekende na, tot mijn veertigste uitsluitend soloseks gehad heb, dat het me niet lukt in de vrouw haar vagina klaar te komen?
Ik moet toegeven dat ik me tijdens die raambezoeken eigenlijk meestal weinig opgewonden voel.
Mogelijk komt dat door de zenuwen, doordat ik het telkens goed plan en voorbereid. Hoewel de drempelvrees sterk verminderd is, heb ik het nog steeds dat ik me zo bekeken voel wanneer ik in die straatjes wandel, en vooral: wanneer ik zo'n raam binnenstap.
Ooit, op mijn 29ste, nodigde mijn beste vriendin, die ik al sinds 1998 ken maar die nooit haar benen voor mij heeft willen openen, mij uit bij haar in bad te komen toen zij erin zat. Dat moest ze mij geen twee keer vragen. Ik herinner me nog goed hoe ik toen spontaan begon te hijgen, alsof ik spontaan zou klaarkomen.
Dát gevoel heb ik nog nooit gehad tijdens een raambezoek, dát kan ik niet kopen.
Misschien kwam dat wel omdat het toen totaal onverwachts, onvoorbereid gebeurde.
p.s. je hoeft niet in een vagina klaar te komen om kinderen te verwekken
Ik bedoelde dus eigenlijk: op
natuurlijke wijze vader worden, niet door middel van kunstmatige bevruchtingstechnieken van de laatste vijftig jaar. Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is een vrouw zwanger te maken door zaad verkregen middels masturbatie meteen na de zaadlozing in de vagina in te brengen.