- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 155
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
In Maart bij Temptation geweest. Ik had geen dame gereserveerd aangezien het de 1e keer was. Had wel goede dingen gehoord over deze massagesalon. Ik werd prettig ontvangen, echter was er maar 1 dame beschikbaar. En dat was Nienke... Deze charmante dame stelde zich voor en ik was meteen verkocht. Ik voelde al een bepaalde energie van haar afkomen die erg aantrekkelijk was :-D In de kamer kon ik direct prettig met haar kletsen en na douchen mocht ik op mijn buik op bed liggen. Eerst begon ze rustig mijn benen te masseren en sel richting mijn billen, rug en schouders. Toen kwam ze met haar heerlijke tieten op mijn rug liggen. Toen kwam al vrij snel de magic. Ze ging terwijl ik nog op mijn buik lag met haar hand tussen mijn benen naar mijn ballen en die lekker opwarmen. Dat is zo f*cking geil! Er zijn er maar weinig die deze handeling uitvoeren. Goeie actie van haar!
Daarna kon ik omdraaien ging ze lekker bovenop mij liggen. Super geil want mijn lul is tegen haar kutje aan... Je weet dat het niet gebeurt maar het idee is wel heel lekker. Haar mond was ook heel dichtbij de mijne...
Heerlijke ervaring met haar, Topper! Ik hoop snel weer bij haar langs te kunnen.
Daarna kon ik omdraaien ging ze lekker bovenop mij liggen. Super geil want mijn lul is tegen haar kutje aan... Je weet dat het niet gebeurt maar het idee is wel heel lekker. Haar mond was ook heel dichtbij de mijne...
Heerlijke ervaring met haar, Topper! Ik hoop snel weer bij haar langs te kunnen.