Recensie Nicolly magalhaes, brussel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fatcockkjell

Newbie
12
26/08/24
6
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
  9. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/nicolly-magalhaes-first-time-in-brussel.html
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op een geile avond al rukkend Nicolly tegengekomen op RL. Meteen gestuurd en ook dadelijk antwoord. Afgesproken volgende ochtend. Toen ik wakker werd al geile whatsapps gekregen. Vervolgens tegen 10 uur naar brussel gereden. Moest haat bellen voor het huisnummer. Helaas geen antwoord. Redelijk slecht gezlnd toch gewacht in de auto, daar ik al een dikke lul had steken... plots werd het wachten beloond. Videocall via whatsapp en ze zei dat ze al een klant had en vroeg of ik een trio wou, geaarzeld maar toch toegezegd. Aangebeld en daar stond ze aan de trappen op de eerste verdieping, volledig naakt en met haar relatief kleine, maar dikke pik en prachtige tieten vooruitgestoken.


Binnengegaan en 100 betaald voor half uurtje. Ze stak het geld weg en zette haar in doggy. De andere klant likte haar sterretje en ik moest mijn broek uittrekken. Meteen werd ik gepijpt. Laat mij jaar capaciteiten eens testen dacht ik en pakte haar hoofd en begon te facefucken... allemaal geen probleem voor Nicolly. Aangezien ik bijna klaarkwam lul uit mond getrokken en ballen laten likken. Terwijl begon ik me af te trekken maar dat mocht niet. Ze stak hem terug in haar mondje waarop ik zei dat ik te snel ging klaarkomen maar ze wilde er niets van weten en eerste lading diep in haar keel gespoten. Ze had wel wat moeite maar slikte alles door en bedankte.


Vervolgens ging zij de andere klant neuken in doggy en heb ik mij tussen haar benen gelegd en haar hangende ballen bij elke stoot gelikt. En dan wou ik terug neuken.


Haar gezicht in mijn kont geduwd en lekker laten rimmen tot mijn lul weer hard was, jasje errond en tweede keer klaargeneukt terwijl de andere klant gepijpt werd.

Afgesproken voor mijn eerste TSdate van een half uur, een trio gekregen, 2x klaargekomen en 1 uur daar vertoeft. Sindsdien elke dag RL gecheckt, maar ze zit alweer in het buitenland. Groot herhalingsgevaar en hopelijk snel terug in belgie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan