Zeer geïnteresseerd in deze dame.
Helemaal mijn type qua foto's, maar zijn die echt?
Ze is bereid een videocall te doen volgens haar profiel tekst, maar dan krijg je waarschijnlijk de dame van foto 8 te zien......die ziet er ook prima uit, maar is volgens mij niet de dame van alle andere foto's.
Dame van foto acht heeft iets kleinere boezem en vermoedelijk een iets minder poppetjes gezicht. Lijkt een heel klein verschil, maar kan net het verschil zijn tussen het wow gevoel en een gewoon dvp bezoekje.
Wie weet al meer? Hoor het erg graag! Ook omdat ik binnenkort in Rotterdam ben.
Helemaal mijn type qua foto's, maar zijn die echt?
Ze is bereid een videocall te doen volgens haar profiel tekst, maar dan krijg je waarschijnlijk de dame van foto 8 te zien......die ziet er ook prima uit, maar is volgens mij niet de dame van alle andere foto's.
Dame van foto acht heeft iets kleinere boezem en vermoedelijk een iets minder poppetjes gezicht. Lijkt een heel klein verschil, maar kan net het verschil zijn tussen het wow gevoel en een gewoon dvp bezoekje.
Wie weet al meer? Hoor het erg graag! Ook omdat ik binnenkort in Rotterdam ben.
100% real pictures, confirmation video in privat
Hello, my dears! I'm Nicolle and I'm here to give you unforgettable moments. I am a very feminine, natural, sweet and sensual company, always open to new connections...
www.kinky.nl