Heb deze lieve meid mogen bezoeken. Had mijn verwachtingen laag over haar service, maar moet zeggen dat de date heerlijk was verlopen! Ik had geen GFE verwacht zoals de meeste mensen dat ook suggereren.
Foto's kloppen! Ze lacht veel en maakt ook graag een praatje. Was bang dat een chaggo voor me zou krijgen maar was juist het tegenovergestelde! Ik denk dat dit het mooiste meisje die ik heb mogen bezoeken. Heerlijke lichaam met echt hele mooie set borsten! Tijdens de date heb ik haar poesje mogen proeven in standje 69. Ook tussendoor mocht ik op haar tietjes zuigen. Neuken doet ze goed, ze begon bovenop mij en dat ging wel even door todat ik zei dat ik boven wilde. Haar in misso terwijl ze me aankeek het condoom volgespoten. Na afloop en schoongemaakt eventjes gekletst. Ze weet zelf ook dat wanneer ze een GFE met zoenen aanbiedt, dat ze veel geld kan verdienen. Maar ze vindt het toch net iets te intiem. Ik ga haar vaker bezoeken. Mocht ze in de toekomst toch wel een GFE aanbieden, dan kom ik financieel in de problemen