Recensie Nicolle, Rotterdam (voorheen Arnhem) 3,58 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoezo niet? Ze heeft van de week nog mensen ontvangen, kijkend naar de reviews?

Waar zie jij haar OF in haar advertentie staan dan?

Ze maakt wel vaak nieuwe advertenties zeg... Dodging bad kinky reviews? Deze dame werkt samen met vele andere dames op altijd dezelfde locaties. Allemaal met bad reviews. It says something.

Bijzonder...en afgeschermd gezicht ineens. Why 🤣

Ontvangt ze überhaupt nog wel, zou dit niet iemand zijn die met haar adv aan de haal is gegaan? Heel apart...

Het is niet de persoon van de foto's (Nicolle) maar een zekere Rebeca. Adds updaten steeds tegelijker tijd. In het app contact stuurt ze een eenmalige video waarin je ziet dat het niet Nicolle is. Jammer, maar de foto's worden dus gebruikt als lokkertje. Als je vraagt om uitleg stopt direct get gesprek.

Scherp gevonden. Jeetje, daar doet ze voor 150 euro pzc, zoenen (was hier niet mogelijk) Oostenrijk is zo gek nog niet voor wandelaars blijkbaar 😉 extra slecht wel, die advertentie met haar haar foto's voor zgn ene Alessia (die in werkelijkheid Rebeca is) Waarom zo'n misleiding? Die Rebeca ziet er niet verkeerd uit, waarom dan met dit account mensen lokken? Is gewoon oplichting eigenlijk.

Als iemand kan bevestigen dat ze weer in Rotterdam is zou ik er graag naartoe gaan. Het lijkt me een heel aantrekkelijke vrouw, maar ik heb haar net gemist. Eind juli vertrok ze, en ik weet niet of ze nog terug is geweest. Ze vertelde dat ze na de zomer terug zou komen, maar hier lees ik andere dingen.

Weet iemand meer?

Ik denk dat het een andere dame is zolang het de foto's van Nicolle zijn, maar het profiel Alessia heet en de foto's geblurred zijn.

Zodra er weer een profiel is waarbij ze Nicolle heet en de ongeblurde foto's er op staan lijkt het me dat ze terug is.

Het blijft overigens enorm slecht dat zo'n boeker de foto's van zijn mooiste dame klakkeloos misbruikt voor een ander profiel.

Dat verwacht je eigenlijk alleen als ze helemaal niet meer terug komt en er maling aan heeft wat er hier nog met haar foto's gebeurt.....maar goed, dat blijft afwachten.

Dit laatste lijkt ook wel het geval. Toen ik Nicolle appte hierover beval ze Rebecca aan. En als je met Allessia appte kwam je bij die bewuste Rebecca uit. M.a.w. ze werkte hier zelf aan mee en had er kennelijk geen moeite mee dat haar foto's hiervoor gebruik werkte. Ze gaf er zelfs een aanbeveling bij. Jammer. Het was een ijskonijn maar wel een lekkere. Die tieten...pfff

Dit laatste lijkt ook wel het geval. Toen ik Nicolle appte hierover beval ze Rebecca aan. En als je met Allessia appte kwam je bij die bewuste Rebecca uit. M.a.w. ze werkte hier zelf aan mee en had er kennelijk geen moeite mee dat haar foto's hiervoor gebruik werkte. Ze gaf er zelfs een aanbeveling bij. Jammer. Het was een ijskonijn maar wel een lekkere. Die tieten...pfff
wie nicolle of rebecca
die tieten

Terug
Bovenaan Onderaan