• Het ziet er vooralsnog naar uit dat de problemen bij onze provider zijn verholpen.

Recensie Nicolle, Rotterdam, vh Arnhem 3,58 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5887586-nicolle#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb deze lieve meid mogen bezoeken. Had mijn verwachtingen laag over haar service, maar moet zeggen dat de date heerlijk was verlopen! Ik had geen GFE verwacht zoals de meeste mensen dat ook suggereren.
Foto's kloppen! Ze lacht veel en maakt ook graag een praatje. Was bang dat een chaggo voor me zou krijgen maar was juist het tegenovergestelde! Ik denk dat dit het mooiste meisje die ik heb mogen bezoeken. Heerlijke lichaam met echt hele mooie set borsten! Tijdens de date heb ik haar poesje mogen proeven in standje 69. Ook tussendoor mocht ik op haar tietjes zuigen. Neuken doet ze goed, ze begon bovenop mij en dat ging wel even door todat ik zei dat ik boven wilde. Haar in misso terwijl ze me aankeek het condoom volgespoten. Na afloop en schoongemaakt eventjes gekletst. Ze weet zelf ook dat wanneer ze een GFE met zoenen aanbiedt, dat ze veel geld kan verdienen. Maar ze vindt het toch net iets te intiem. Ik ga haar vaker bezoeken. Mocht ze in de toekomst toch wel een GFE aanbieden, dan kom ik financieel in de problemen :ROFLMAO:

Heb deze lieve meid mogen bezoeken. Had mijn verwachtingen laag over haar service, maar moet zeggen dat de date heerlijk was verlopen! Ik had geen GFE verwacht zoals de meeste mensen dat ook suggereren.
Foto's kloppen! Ze lacht veel en maakt ook graag een praatje. Was bang dat een chaggo voor me zou krijgen maar was juist het tegenovergestelde! Ik denk dat dit het mooiste meisje die ik heb mogen bezoeken. Heerlijke lichaam met echt hele mooie set borsten! Tijdens de date heb ik haar poesje mogen proeven in standje 69. Ook tussendoor mocht ik op haar tietjes zuigen. Neuken doet ze goed, ze begon bovenop mij en dat ging wel even door todat ik zei dat ik boven wilde. Haar in misso terwijl ze me aankeek het condoom volgespoten. Na afloop en schoongemaakt eventjes gekletst. Ze weet zelf ook dat wanneer ze een GFE met zoenen aanbiedt, dat ze veel geld kan verdienen. Maar ze vindt het toch net iets te intiem. Ik ga haar vaker bezoeken. Mocht ze in de toekomst toch wel een GFE aanbieden, dan kom ik financieel in de problemen :ROFLMAO:
Lekker man, beetje platte spleet of paar goede lippen?:love:

Ik zie dat ze een nieuwe advertentie heeft zonder reviews, beetje raar maar oke.
Praat je nu wel met haar via de app of is het weer een planner en heb je privacy met haar? Een keer hoor ik hotel andere keer appartement met meerdere mensen..

Hoezo niet? Ze heeft van de week nog mensen ontvangen, kijkend naar de reviews?

Waar zie jij haar OF in haar advertentie staan dan?

Ze maakt wel vaak nieuwe advertenties zeg... Dodging bad kinky reviews? Deze dame werkt samen met vele andere dames op altijd dezelfde locaties. Allemaal met bad reviews. It says something.

Bijzonder...en afgeschermd gezicht ineens. Why 🤣

Ontvangt ze überhaupt nog wel, zou dit niet iemand zijn die met haar adv aan de haal is gegaan? Heel apart...

Het is niet de persoon van de foto's (Nicolle) maar een zekere Rebeca. Adds updaten steeds tegelijker tijd. In het app contact stuurt ze een eenmalige video waarin je ziet dat het niet Nicolle is. Jammer, maar de foto's worden dus gebruikt als lokkertje. Als je vraagt om uitleg stopt direct get gesprek.

Scherp gevonden. Jeetje, daar doet ze voor 150 euro pzc, zoenen (was hier niet mogelijk) Oostenrijk is zo gek nog niet voor wandelaars blijkbaar 😉 extra slecht wel, die advertentie met haar haar foto's voor zgn ene Alessia (die in werkelijkheid Rebeca is) Waarom zo'n misleiding? Die Rebeca ziet er niet verkeerd uit, waarom dan met dit account mensen lokken? Is gewoon oplichting eigenlijk.

Als iemand kan bevestigen dat ze weer in Rotterdam is zou ik er graag naartoe gaan. Het lijkt me een heel aantrekkelijke vrouw, maar ik heb haar net gemist. Eind juli vertrok ze, en ik weet niet of ze nog terug is geweest. Ze vertelde dat ze na de zomer terug zou komen, maar hier lees ik andere dingen.

Weet iemand meer?

Terug
Bovenaan Onderaan