Recensie Nicoletta (Roe), Aarschotstraat 30 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nirvana4622

Vaste klant
139
24/02/22
93
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag nog eens afgezakt naar het oord der verderf, het begint een slechte gewoonte te worden.
Het feit van de grote afstand is het enige wat me af en toe nog tegenhoudt.
De rauwe sfeer van de buurt en de ramen is iets waar ik wel op kick, ik vind het heel avontuurlijk en spannend om daar rond te lopen.
Dit Roemeense schatje had ik al eerder gespot, maar was er nog niet toe gekomen haar te bezoeken.
Een beetje geïntimideerd door haar schoonheid, net zoals bij Dea denk ik. Mijn persoonlijke mening: gezicht: 10/10; lichaam 10/10.
Soms staat ze in een heel kort voetbalshirtje met underboob, soms in lingerie.
Dit is echt een geilerdje, die haar gepiercete tong uitsteekt naar voorbijwandelende mannen om ze naar binnen te lokken.
Ze heeft een heel leuke persoonlijkheid, heel bubbly. Ik vroeg of ze ook 1 standje voor €40 kon, €50 minimum zei ze. En zo geschiedde.
Haar borsten zijn prachtig, en een van de twee tepels is gepierced. Geen idee of ze echt of nep zijn, als ze nep zijn is het heel goed gedaan.
Je mag haar borsten aanraken, maar niet kussen/likken (only touch).
Begonnen met een blowjob op bed (mc), was niet slecht.
Daarna overgegaan op doggy waarbij ze zeer goed meedeed, haar dirty talk is ook on point. Geen over the top fake gekreun. Haar tengere lichaampje is echt geil om zo te neuken. Ik voelde de stoppeltjes van haar geschoren poesje tegen de huid rondom de basis van mijn piemel schuren, een heel apart en geil gevoel.
Ten slotte nog overgeschakeld naar missio waarbij ze heel geil haar gepiercete tong naar me uitstak, en het duurde niet lang voordat ik in haar klaarkwam en het condoom volspoot.
Inzet, motivatie en attitude: goed tot zeer goed
Zeker voor herhaling vatbaar.

Afgelopen vrijdag nog eens afgezakt naar het oord der verderf, het begint een slechte gewoonte te worden.
Het feit van de grote afstand is het enige wat me af en toe nog tegenhoudt.
De rauwe sfeer van de buurt en de ramen is iets waar ik wel op kick, ik vind het heel avontuurlijk en spannend om daar rond te lopen.
Dit Roemeense schatje had ik al eerder gespot, maar was er nog niet toe gekomen haar te bezoeken.
Een beetje geïntimideerd door haar schoonheid, net zoals bij Dea denk ik. Mijn persoonlijke mening: gezicht: 10/10; lichaam 10/10.
Soms staat ze in een heel kort voetbalshirtje met underboob, soms in lingerie.
Dit is echt een geilerdje, die haar gepiercete tong uitsteekt naar voorbijwandelende mannen om ze naar binnen te lokken.
Ze heeft een heel leuke persoonlijkheid, heel bubbly. Ik vroeg of ze ook 1 standje voor €40 kon, €50 minimum zei ze. En zo geschiedde.
Haar borsten zijn prachtig, en een van de twee tepels is gepierced. Geen idee of ze echt of nep zijn, als ze nep zijn is het heel goed gedaan.
Je mag haar borsten aanraken, maar niet kussen/likken (only touch).
Begonnen met een blowjob op bed (mc), was niet slecht.
Daarna overgegaan op doggy waarbij ze zeer goed meedeed, haar dirty talk is ook on point. Geen over the top fake gekreun. Haar tengere lichaampje is echt geil om zo te neuken. Ik voelde de stoppeltjes van haar geschoren poesje tegen de huid rondom de basis van mijn piemel schuren, een heel apart en geil gevoel.
Ten slotte nog overgeschakeld naar missio waarbij ze heel geil haar gepiercete tong naar me uitstak, en het duurde niet lang voordat ik in haar klaarkwam en het condoom volspoot.
Inzet, motivatie en attitude: goed tot zeer goed
Zeker voor herhaling vatbaar.
Mooie recensie!

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan