Ik ben in de week bij langsgeweest, overdag. Ze werkt in de nachshift, maar is soms toch ook overdag aanwezig. Ik sprak haar over deze site, en ze vond het zeer spijtig dat dit laatste bericht van Saris te lezen was. Ze was het hier volledig niet mee eens; ik laat ook in het midden wie gelijk heeft ...
Ik kan wel mijn verhaal vertellen en dat is toch net iets anders. Het was de eerste keer dat ik bij haar ging en daarom ook basistarief genomen. Ze ziet er supergoed uit (wel opgespoten lippen). Ze had een zeer spannend pakje aan maar dat heeft ze uitgedaan en dan heeft ze zeer snel een harde paal van zo'n 19 cm. Die is de hele sessie hard gebleven.
Bij het binnenkomen betaald en dan heeft ze eerst mijn piemel gepijpt (zonder) tot hij hard was, maar dat heeft niet lang geduurd. Daarna heb ik haar mogen pijpen. Kussen was oppervlakkig, maar zeker ok. Ze heeft eerst mijn kontje met haar vinger een beetje gemasseerd zodat ze er zonder problemen in kon. Zoals eerder gezegd ongeveer 19 cm en niet de dunste zodat ik goed voelde dat ze erin zat (m.c.). Tijdens het pompen kon ik met haar mooi gevormde borsten spelen (ik vermoed tussen B en c in). Ze is eerder actief dan passief, dus ook niet gevraagd om haar te nemen. Voor het basisbedrag is ze zelf niet klaargekomen, in tegenstelling tot mij. Ik heb over haar gladde buik gespoten en daarna alles mooi opgekuisd.
Persoonlijk, maar dat is een kwestie van smaak, vind ik het een van de mooiste in SKW, zeer vrouwelijk. Dus al bij al kan ik eigenlijk niets slecht over haar vertellen. Misschien was bij de vorige medewandelaars in een slechte luim, maar ik kan het niet bevestigen. Ik had al zeer goede ervaringen met enkele andere shemales, maar Nicoletta is toch bij om dit lijstje gekomen. Ik hoop dat ik de volgende keer eenzelfde verhaal kan vertellen.
Na de daad nog een vijftal minuutjes rustig gepraat (prima Engels) over het werken in de dagshift en nachtshift. Voorlopig blijft ze beide een beetje combineren.
Ik besef wel dat sommigen zullen zeggen dat dit reclame is, maar dat neem ik er dan maar bij.