- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Weer een dame die ik al weken niet gezien had maar zaterdagavond stond ze er ineens weer tot mijn blijde verrassing ? ze vertelde dat ze al laaaang weer aan het werk was... Hoe het dan kan dat ik haar niet eerder zag, ik bedoel ik ben niet met 2 min. weer weg uit de straat, heel apart in ieder geval. Standaardpakketje afgenomen, ik was al eerder door een andere dame onderhanden genomen en verwachte dat ik wat moeite had om weer op sterkte te komen. Maar ik vind haar bloedmooi, ze is naturel, heerlijk lichaam en als ik in die ogen kijk ? dan ben ik weg, de mooiste ogen van de straat! Pijpen was heerlijk zacht voelde geen tandjes dus hij was snel weer hard, zachtjes en rustig on top schoof ze haar redelijke strakke poesje over mijn snikkel, ze deed goed mee, maar ik wilde in doggy, mijn favo standje, eindigen, dus zij op haar knietjes, kontje omhoog en ik had de neiging om hem snel in haar strakke sterretje te proppen ? zag er zo heeerlijk uit, maar ja niet afgesproken, dus toch maar in dat andere natte gaatje, via de spiegel(s) keek ze me indringend aan, moest me ogen dicht doen en concentreren, lekker tegen die kont ketsen en spoot het rubbertje uiteindelijk vol ? beetje knuffelen toen ze stond en korte aftertalk. Nog een paar dingetjes ze heeft een heerlijk zacht niet mager lichaam, mooi lang zwart haar, mooie volle zachte borsten, geen sillis. Persoonlijk vind ik dat haar kont wel iets groter had mogen zijn, zou beter passen bij haar lichaam en haar tepelschijven zijn vrij groot wat ik, ook persoonlijk, niet zo mooi vindt. Maar ga zeker weer een keer terug ?