Recensie Nicole, Privéhuis Almere, Almere 4,55 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week een aangenaam half uur met Nicole mogen beleven. Mn eerste keer met haar. Door een leesfout van haar in ons app-contact heb ik een half uur moeten wachten waardoor ondanks haar excuses, de start wat ongemakkelijk voelde. We moesten dus even aan elkaar wennen en dat gebeurde langzaamaan. Dankzij een op mijn verzoek heel aangename knuffelsessie van (tong)zoenen en strelen van haar werkelijk prachtige lichaam. Dat ervaarde ik als heel prettig. Echt alles aan haar is mooi, verzorgd (haar handen, nagels, heel mooi) en zeer sexy. Haar ook uitgebreid gebefd en gevingerd waar Nicole erg van genoot. Heerlijk om zo van een prachtige vrouw te kunnen en mogen genieten. Fysiek dus prima, maar toch voelde het bezoek voor mij niet helemaal geslaagd. Ik miste wat in ons contact, wat ik ook belangrijk vind. Stukje spontaniteit, gezellige babbel. Het was allemaal wat timide. Het zal wel aan mij gelegen hebben, ben ook niet de makkelijkste bij een eerste bezoek, en de stroeve start helpt ook niet. Dus misschien nog maar een keer langs gaan om het een tweede kans te geven. Prachtige Nicole is het zeker wel waard.
Ik denk niet dat timide het juiste wordt. Ze is gewoon wat rustiger dan sommige anderen en misschien wat voorzichtiger. Ik weet niet hoe ze bij jou was, maar mij vroeg ze zeer regelmatig of ik het prettig vond. Ze let dus super goed op je grenzen. Waren er maar meer die dat deden... En je kan bij haar ook super goed aangeven wat je wil, dus als je dat bij een eventuele tweede keer doet, is de kans veel groter dat je het helemaal naar je zin hebt. 30 minuten lijkt mij ook wat kort om én te praten én te zoenen én nog seks.
 
Ik denk niet dat timide het juiste wordt. Ze is gewoon wat rustiger dan sommige anderen en misschien wat voorzichtiger. Ik weet niet hoe ze bij jou was, maar mij vroeg ze zeer regelmatig of ik het prettig vond. Ze let dus super goed op je grenzen. Waren er maar meer die dat deden... En je kan bij haar ook super goed aangeven wat je wil, dus als je dat bij een eventuele tweede keer doet, is de kans veel groter dat je het helemaal naar je zin hebt. 30 minuten lijkt mij ook wat kort om én te praten én te zoenen én nog seks.
Op basis van eerdere reviews had ik de verwachting dat Nicole een dame is die het ijs kan breken met een vlotte en gezellige babbel, zeker als je haar de eerste keer bezoekt. Ik ben dan toch wat gespannen en verwacht van een professionele dame die deze situaties gewend zal zijn dan dat zij het initiatief neemt. Dit bleef wat achterwege. Daardoor bleef het contact wat timide, vind ik toch het juiste woord..Overigens geen verwijt hoor aan Nicole, ze is zoals ze is, en misschien was ze ook wat onzeker of gespannen.
Natuurlijk kon ik aangeven wat ik wil, dat vind ik vrij normaal en gebeurt altijd wel als ik een dame bezoek. Zo ook bij Nicole en dat was ook prima. Ik koos voor 30 minuten omdat ik geen behoefte had aan neuken. Uiteraard geen probleem en dat hebben we ook niet gedaan. Wel erg genoten van haar lichaam en haar laten genieten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan