Recensie Nicole, Haus Kitty (Essen) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

footlover

Stamgast
698
02/05/23
222
35
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://6kontakte-essen.de/kitty_girls/nicole/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tweede poging een date te maken met deze dame, ditmaal wel geslaagd.

Iets te vroeg aangekomen en werd in de keuken door drie dames ontvangen, aangezien alle kamers bezet waren.
Ondertussen ging Nicole naast me zitten, nam mijn hand al vast en praatte gemoedelijk wat met me.

Haar Duits is ok, maar aangezien ze van Hongarije is, vroeg ze mij (verrassend genoeg) om af en toe wat minder snel Duits te spreken :)
Goed, ik had een half uur met filmen gevraagd. De dames in dit huis zijn voor zover ik weet allemaal "filmfreundlich", zoals ze het zelf aangeven.

Eerst had ze nog bezwaar tegen teveel licht owv haar tattoos. Dikke pech, want de prijs is 70+50 extra voor filmen. Die ga ik niet lappen als je vervolgens gaat lullen. Nadat ze was gaan douchen, was het gelukkig wel gewoon in orde.

Ze had mooie open, plastic high heels aan en een donkerblauwe nagellak. Prima, keer wat anders.
Voetaanbidding vond ze duidelijk erg lekker, soms een beetje kietelachtig als ik te wild werd :)

Bij het vragen om van standje te wisselen was er vaak verwarring owv haar kennis van het Duits.
Ze is overigens Hongaarse.

Al bij al ok, dame is zeker niet vervelend ofzo, maar ik vond haar buikje nogal uitgesproken in vergelijking met de foto's.
Om die reden, plus het slechte Duits en haar aanvankelijk gezeur over het (toch duidelijk afgesproken) filmen geen herhalingsgevaar.

Terug
Bovenaan Onderaan