- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Gisteren maar weer eens bezoek gebracht aan Dynamite in Nieuwegein. In verleden vaker geweest met wisselend succes.
Had niet echt een dame op het oog en was benieuwd wie er beschikbaar waren. Helaas geen Nederlandse dames.
Tijdens het veel te vlugge voorstelrondje viele vele dames af niet mijn smaak. Nicole viel op waarom weer ik niet. Naar de kamer met haar geweest en heb mij een half uur goed vermaakt eeneuke dame uit Bulgarije. Pijpen was goed en neuken ook niets op aan te merken. Voor de verandering weer een goede ervaring bij Dynamite. Zal er de komende tijd weer vaker even kijken.
Nadien ging ze even douchen de hygiëne is uitstekend.
Had niet echt een dame op het oog en was benieuwd wie er beschikbaar waren. Helaas geen Nederlandse dames.
Tijdens het veel te vlugge voorstelrondje viele vele dames af niet mijn smaak. Nicole viel op waarom weer ik niet. Naar de kamer met haar geweest en heb mij een half uur goed vermaakt eeneuke dame uit Bulgarije. Pijpen was goed en neuken ook niets op aan te merken. Voor de verandering weer een goede ervaring bij Dynamite. Zal er de komende tijd weer vaker even kijken.
Nadien ging ze even douchen de hygiëne is uitstekend.