Recensie Nicole, Casa Lucia, Herk-de-Stad 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dillinger E

Wandelaar
49
09/11/24
80
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://casaluciax.wixsite.com/casalucia/luana-19-04
Totale kosten (in euro)
240
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn eerste bezoek aan dit huis. Spoiler alert ‼️ Het gaat niet de laatste keer zijn.

Na de voorstelling van de 4 dames bleef ik bij mijn originele intentie en koos voor deze 30 jarige Dominicaanse mamita. But the temptation was great. Jesus!!! Had al een zeer stijve 🍆 in de living.

Uit het menukaartje gekozen voor extra's: pzc, tongzoenen 💋 en vingeren/beffen ter waarde van 40 euro.💶. 200 euro voor 1,5 uur.

Zalig naar haar kontje 👀 als ze de trap opliep. Samen snel opfrissen onder de douche. Breng altijd mijn eigen intieme zeep en mondwater mee. Dat vond ze grappig maar ook bewonderingswaardig.

Op de kamer, waar ook een massagetafel stond, begonnen met lekker knuffelen 🥰 , zoenen 💋 en elkaars lichaam strelen. Tongzoenen was eerder oppervlakkig maar oké.

Liet haar op het bed liggen en zag meteen haar prominent zichtbare schaamlippen en clitoris. Wat een meesterwerk! Na wat teasen haar beginnen beffen, kom-eens-hier-vingeren, zuigen, strelen en tepels stimuleren.
Nicole bleef door mijn haren strelen en herhalen "que rico papito" tot ze klaar ✅ kwam. Ze smaakte zo goed dat ik nog enkele keren met de vingers naar binnenging om ze daarna aftelikken. Dat maakte haar nog geiler.

Daarna vloog ze op mijn 🍆 en begon lekker te pijpen, 👅 aan mijn scrotum en de teelballen 1 per 1 in haar mondje. Deepthroat ontbrak.

Tijd voor cowgirl, niks glijmiddel want haar kutje was nog steeds nat. Gelukkig had ik mijn cockring nog eens aangedaan (zeker bij een nieuwe meid) want nadat ik klaarkwam wou zij nog even doorgaan en zo bleef ik nog lekker stijf tot haar moment. ✅ ✔️ Ze moest op adem komen.

Haar een massage gegeven met mijn kwaliteits olie. Ze viel in slaap 💤 . Daarna gaf ze mij een lekkere massage van redelijk hoog niveau 😋 . Veel babbelen en lachen tussendoor. Type meid waar je overal mee kan komen. Klasse dame!

Tijd voor ronde 2️⃣. Eerst een stevige 69. Nicole is zot van gebeft te worden, het duurde dan ook niet lang voor ze weer kletsnat werd. Was niet in vorm dus had ze wat werk, maar ze kreeg mijne papito terug keihard. Opnieuw cowgirl en het ging lang lekker. Overgegaan naar naast het bed te staan en verder te neuken. Dat leuk ze zeer leuk te vinden vooral als ze in de spiegel keek. Lang konden we dit niet volhouden want haar poep en mijn handen zaten nog onder de olie en ze gleed weg. Bij het veranderen naar doggy lukte het niet meer. Zag de ontgoocheling in haar ogen want ze had er zin in. Sorry Nicole. Ze trok en zoog me daarna lekker af en liet me op haar buik spuiten ✔️

Nog wat knuffeltjes en praten en daarna happy naar de badkamer.

Gracias 🙏 Nicole. Me diste una experiencia maravillosa. Besos. 💋 😘

Latina's ze leren Vlaanderen wat lekkere sex is.

Had de intentie om deze meid minstens 1 keer per week te gaan bezoeken…maar het lot beslist anders.
9 maart vertrekt ze voor een maand naar de DRP en daarna gaat ze aan het werk in Hamburg. Daar zou meer te verdienen zijn.

Suc6 Nicole! Espero que Dios te proteja en tu futuro camino en la vida.

In The Clouds GIF by Prijsvrij Vakanties

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan