Recensie Nicole Casa Lucia, Herk-de-Stad 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kermt24

Newbie
16
17/10/22
21
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/casa-lucia-nicole-aanwezig.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag langs geweest bij Casa Lucia. Oorspronkelijk voor Erika. Ik had geluk want ze was vrij. Ze kwam net van haar vorige klant en ze keek echter niet zo blij. Tot ik zei wat ik wilde zegt ze in het spaans dat ze enkel kust op de mond maar niet met tong. Ik niet akkoord dus ik vraag een ander meisje. Ze maakte er geen probleem van. De gastvrouw vraagt wie ik dan wil. Dus ik zag Nicole wel zitten. Ze is niet zo groot maar was wel degene met een grote glimlach. Met haar naar boven. Communicatie in het frans. Geen probleem. Ze springt ook mee onder de douche. Eenmaal op bed heeft ze me serieus lekker gepijpt. Ook lekker met haar tieten gespeeld. Alle posities zowat gehad en uiteindelijk lekker klaargekomen. De massage erna was zeer goed en ontspannend. Eigenlijk niks op aan te merken. Alleen het tongzoenen is zowat met uitgestoken tong. Dat is het toch niet echt. Ze is ook een beetje struiser dan op de foto's maar niet dik. Haar achterwerk is heel vast. En lekker om vast te pakken. Ze doet heel goed haar best. Ook seks met de ogen open. Dat doen ze niet allemaal.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/casa-lucia-nicole-aanwezig.html
Totale kosten (in euro)
90€
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben deze dame ook eens gaan bezoeken. Het grappige is dat ik net zoals bovenstaande recensie oorspronkelijk had afgesproken met Andrea b.

Bij binnenkomst word je altijd ontvangen door de prachtige 'host', zou ook wel eens met haar willen afspreken moest dat kunnen :p (iemand een idee? :D )

Dus, bij aankomst, goed ontvangen en kreeg een gratis drankje aangeboden. Even wachten op Andrea. Toen ze kwam was ik meteen wat 'verschoten' hoe groot ze was, want in mijn fantasie (en door de foto's) had ik al een klein, fijn ding in gedachten ( mijn type dus). Na samen de prijslijst en mogelijkheden te overlopen heb ik ook vriendelijk bedankt omdat ze pzc en tongzoenen niet deed... Ik vroeg of er dames waren die dat wel deden. Die waren er en kwamen zich 1 voor 1 even voorstellen (Nicole & Anna). Iedereen was er trouwens even vriendelijk, uiterlijke voorkeuren zijn altijd wat persoonlijk en Andrea was eerlijk gwn niet mijn ding (vond het gezicht ook niet zo aantrekkelijk, maar zoals ik zei, persoonlijke voorkeuren..)

Dus voor Nicole gekozen en na het betalen ging ze dit even wegbrengen en bij terugkomst gingen we naar boven.
Samen snel even de douche in waar ze zelf alles was dus je moet zelf al niets doen hier, tenzij haar ook wat 'inzepen".

Hierna terug de kamer op en we begonnen eraan... Lekker wat pijpen zonder condoom doet ze goed. Daarna ook goede seks gehad in verschillende posities, niets op aan te merken. Enige minpuntje is dat ik niet echt meer mocht doorstoten na een tijdje omdat ze anders pijn had. Hierdoor ook niet kunnen klaarkomen binnen de tijd. Had getwijfeld om nog 30 min extra te nemen maar omdat ik ook wel wat moe was, toch niet gedaan. mss ooit nog eens ?

Goede ervaring met Nicole uiteindelijk, het huis is trouwens ook overal goed verzorgd en modern. Je voelt je meteen op je gemak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan