- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/casa-lucia-nicole-aanwezig.html
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vandaag langs geweest bij Casa Lucia. Oorspronkelijk voor Erika. Ik had geluk want ze was vrij. Ze kwam net van haar vorige klant en ze keek echter niet zo blij. Tot ik zei wat ik wilde zegt ze in het spaans dat ze enkel kust op de mond maar niet met tong. Ik niet akkoord dus ik vraag een ander meisje. Ze maakte er geen probleem van. De gastvrouw vraagt wie ik dan wil. Dus ik zag Nicole wel zitten. Ze is niet zo groot maar was wel degene met een grote glimlach. Met haar naar boven. Communicatie in het frans. Geen probleem. Ze springt ook mee onder de douche. Eenmaal op bed heeft ze me serieus lekker gepijpt. Ook lekker met haar tieten gespeeld. Alle posities zowat gehad en uiteindelijk lekker klaargekomen. De massage erna was zeer goed en ontspannend. Eigenlijk niks op aan te merken. Alleen het tongzoenen is zowat met uitgestoken tong. Dat is het toch niet echt. Ze is ook een beetje struiser dan op de foto's maar niet dik. Haar achterwerk is heel vast. En lekker om vast te pakken. Ze doet heel goed haar best. Ook seks met de ogen open. Dat doen ze niet allemaal.