- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Gisteren ook nog bij deze jongedame langsgeweest, staat helemaal in het linkse raam als je voor het pand staat. Had haar bij mijn vorige wandelingen in de A straat al opgemerkt maar er nog nooit bij geweest, tot gisteren dus.
Nicole heeft een badkostuumpje aan waaruit ik haar, met veel plezier, geholpen heb. Ze heeft ook mooie natuurlijke borstjes (B cup denk ik).
Mocht haar lekker beffen, maar algauw overgeschakeld naar een standje 69 waarbij ze ook het beste van zichzelf gegeven heeft, jawadde,
Heerlijke, sexy , goedlachse dame bij wie ik zeker nog zal langsgaan. Werkt van 18u tot 6u, uitgezonderd op woensdag, dat is haar dagje verlof.
Nicole heeft een badkostuumpje aan waaruit ik haar, met veel plezier, geholpen heb. Ze heeft ook mooie natuurlijke borstjes (B cup denk ik).
Mocht haar lekker beffen, maar algauw overgeschakeld naar een standje 69 waarbij ze ook het beste van zichzelf gegeven heeft, jawadde,
Heerlijke, sexy , goedlachse dame bij wie ik zeker nog zal langsgaan. Werkt van 18u tot 6u, uitgezonderd op woensdag, dat is haar dagje verlof.
Laatst bewerkt: