Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe vertelde me dat ze verwacht in sept/begin okt terug te zijn in NLDat ga ik direct vragen was ik in de teleurstelling even vergeten
Een keer komt zo'n bericht. Nicole was een toppertje maar nu dus uit beeld.Gisteren helaas van een vriendin gehoord dat Nicole niet meer terug komt. Was een leuke meid maar gun haar het geluk en liefde ook in het leven.
Haar WhatsApp account bestaat nog. En ze had mij nog beloofd terug te komen. Wel zou ze langer pauze houden.Ik ben zo naïef om dat niet zomaar aan te nemen van 1 ("verse") wandelaar, maar idd...Het zat er aan te komen.
Recent nog contact gehad met Nicole . Ze heeft moeite om een geschikt appartement te vinden . Ik hou nog steeds goede hoop .Haar WhatsApp account bestaat nog. En ze had mij nog beloofd terug te komen. Wel zou ze langer pauze houden.
In Den Haag zien we haar graag verschijnen!Ze heeft moeite om een geschikt appartement te vinden . Ik hou nog steeds goede hoop .
Den haag is primaIn Den Haag zien we haar graag verschijnen!