Recensie Nicole, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Utreg

Wandelaar
27
29/04/24
44
7
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6298727-nicole#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nicole is een 25-jarige Poolse dame die ontvangt in Amsterdam-Noord. De dame lijkt op de foto's. Ze is niet heel groot, maar heeft een lekker lijf met stevige borsten.

De ruimte waar ze ontvangt is netjes. Je krijgt de gelegenheid om te douchen en daarna begint de massage. Zoals altijd eerst de rug en ik moet zeggen dat dat een lekkere massage was met veel aandacht voor je bilnaad...Ze komt af en toe lekker over je heen glijden. Met tantra heeft het echter niets te maken.

Na 25 minuten omdraaien begint Nicole eigenlijk gelijk met het bespelen van mijn penis. Aan de voorzijde is er weinig massage meer over. Wat ik jammer vind is de afstand die ze houdt. Zowel fysiek als als persoon. Zelf ben ik er gek op als er veel lichamelijk contact is en er meer interactie is dan puur focus op het klaarkomen.

Nicole beheerst verschillende technieken om het aftrekken extra lekker te maken. Ondanks haar goede bedoelingen wist ze mij niet vlot klaar te laten komen en was er ook geen plan B. Als ze mij met haar borsten had laten spelen of haar poesje voor mijn neus had gehouden hadden we de eindstreep vlot kunnen bereiken maar nu helaas niet.

Effectief 50 minuten ben ik binnen geweest inclusief twee keer douchen.

Al met al is Nicole echt wel een heel lieve meid met een lekker lijf maar ik miste de connectie. Dan vind ik Euro 170,- (te) veel geld voor wat ze biedt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan