Recensie Nicole, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Horacio_arg

Newbie
14
15/03/22
17
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Plassex
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9881326-nicole
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een paar week geleden was ik bij Nicole op bezoek. Ze ziet er hetzelfde uit als op haar foto's.
We begonnen te kussen (bijna geen tong) en ik heb haar gepijpt (ZC). Ze is een beetje dominant, dus ze heeft mijn mond geneukt (deepthroat).
Daarna 69, en ze begon me te neuken. Eerst langzaam (haar pik was een beetje groot voor me), daarna harder. Na vier posities zijn we gewisseld. Haar kont was heerlijk om te neuken.
Eindelijk heeft ze in mijn mond klaargekomen. En toen heeft ze in mijn mond geplast (toen ik de afsprak maakte, heb ik over plassex gevraagd, ze zeid dat dat 50 extra was, en ik heb dat geweigerd, dus dat vond ik wel leuk).
Nicole is zeer professioneel en chill. Haar Engels is erg goed. Ze is zeker een aanrader, en ik zal het herhalen.
 
Een paar week geleden was ik bij Nicole op bezoek. Ze ziet er hetzelfde uit als op haar foto's.
We begonnen te kussen (bijna geen tong) en ik heb haar gepijpt (ZC). Ze is een beetje dominant, dus ze heeft mijn mond geneukt (deepthroat).
Daarna 69, en ze begon me te neuken. Eerst langzaam (haar pik was een beetje groot voor me), daarna harder. Na vier posities zijn we gewisseld. Haar kont was heerlijk om te neuken.
Eindelijk heeft ze in mijn mond klaargekomen. En toen heeft ze in mijn mond geplast (toen ik de afsprak maakte, heb ik over plassex gevraagd, ze zeid dat dat 50 extra was, en ik heb dat geweigerd, dus dat vond ik wel leuk).
Nicole is zeer professioneel en chill. Haar Engels is erg goed. Ze is zeker een aanrader, en ik zal het herhalen.
Deze recensie met 'hulp' van Google chat gemaakt, of zoiets? :rolleyes:
 
Nicole is gwn een topper ken der al jaren in egt zeker knap dikke reet maar kan afstandelijk zijn. Spreekt zeker geen goed engels dus een gesprek zal moeilijk gaan. Ze is over algemeen meer bot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan