- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik was net te laat om bij een van mijn favorieten naar binnen te stappen, en zag een nieuwe dame staan op 137 rechts. Blond, leuke koppie met een prachtige mond, slank figuur en gestoken in een mooi roze lingerie setje.
Omdat er een sneeuwbui begon los te barsten en het best wel koud was, bedacht ik me dat haar mooie mond een fijne warme plek kon zijn voor mijn kleine pielemuis.
Na korte kennismaking en overhandigen van het geld gaan uitkleden, voordat ik mijn broek uit had zat ze me al naakt op bed op te wachten.
Eenmaal ontspannen op het bed, rubbertje erom en ze begon me goed te pijpen met flinke zuigkracht ;-)
Omdat het mij erg goed beviel, en het de eerste keer was bij deze dame heb ik haar laten pijpen tot het einde.
Zat hier pas een dag of 3 begreep ik van haar. Leuke jongedame, herhalingsgevaar medium.
Omdat er een sneeuwbui begon los te barsten en het best wel koud was, bedacht ik me dat haar mooie mond een fijne warme plek kon zijn voor mijn kleine pielemuis.
Na korte kennismaking en overhandigen van het geld gaan uitkleden, voordat ik mijn broek uit had zat ze me al naakt op bed op te wachten.
Eenmaal ontspannen op het bed, rubbertje erom en ze begon me goed te pijpen met flinke zuigkracht ;-)
Omdat het mij erg goed beviel, en het de eerste keer was bij deze dame heb ik haar laten pijpen tot het einde.
Zat hier pas een dag of 3 begreep ik van haar. Leuke jongedame, herhalingsgevaar medium.