Pieter123777
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Overig
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/5961987-nicol
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Pareltje alarm
Wat een lieve mooie vrouw is dit.
Bij binnenkomst leek ze wat onvriendelijk maar dit was niet het geval. Helaas 1 minpunt: ze spreekt geen woord engels.
Na de financiele verplichting te hebben voldaan mocht ik me douchen en vervolgens plaatsnemen op het bed waar ze mij meteen begon te pijpen. Dit deed ze vol overgave (zc) en ook flink diep, daarna cd erom en lekker mogen neuken. Alle standjes gehad en ze genoot er zelf ook van. Tongen doet ze ook. Op het laatst cd eraf en lekker in haar mond klaargekomen. Daarna heeft ze me nog lekker gemasseerd en vervolgens tevreden gegaan
Ben zuinig op dit pareltje uit Oekraine.
Wat een lieve mooie vrouw is dit.
Bij binnenkomst leek ze wat onvriendelijk maar dit was niet het geval. Helaas 1 minpunt: ze spreekt geen woord engels.
Na de financiele verplichting te hebben voldaan mocht ik me douchen en vervolgens plaatsnemen op het bed waar ze mij meteen begon te pijpen. Dit deed ze vol overgave (zc) en ook flink diep, daarna cd erom en lekker mogen neuken. Alle standjes gehad en ze genoot er zelf ook van. Tongen doet ze ook. Op het laatst cd eraf en lekker in haar mond klaargekomen. Daarna heeft ze me nog lekker gemasseerd en vervolgens tevreden gegaan
Ben zuinig op dit pareltje uit Oekraine.