Nickelodeon
Wandelaar
- 48
- 20/11/21
- 27
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNicky is een die hard
Ja, dat vraag ik me met terugwerkende kracht ook af. Maar ja: je hebt die hele reis daarnaartoe gemaakt, bent geil, denkt tegen beter weten in: misschien valt het straks wel mee. Het beste is natuurlijk naar je gevoel luisteren. Rechtsomkeert als het niet goed voelt.Dat je toen niet meteen,met F1 snelheid bent vertrokken?
Ja, dat was wel OK. Pijpen was zonder. Wat ik heb betaald, weet ik niet eens meer. Maar bespaar je de moeite, er zijn echt veel leukere dames.Lichaam en poes beetje op orde?? Was er iets zc? En last but not least…hoeveel heb je betaald?
Ben gewoon heel erg benieuwd eigenlijk en zolang het geen vies verlebt vel over been lichaam is en je er gewoon op los kan gaan dan ga ik toch de gok eens wagen…en ik beloof je mijn ervaring dan te delen ongeacht wat die isJa, dat was wel OK. Pijpen was zonder. Wat ik heb betaald, weet ik niet eens meer. Maar bespaar je de moeite, er zijn echt veel leukere dames.