Vlindertsoms
Wandelaar
Hoeveel reviews moet je plaatsen alvorens je niet meer newbie bent?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit zijn waarschijnlijk het aantal posts maar niet reviews die een rol spelen
- 0-24 Newbie
- 25-99 Meeloper
- 100-249 Vaste klant
- 250-999 Stamgast
- 1000 Meubelstuk
Klopt.Dit zijn waarschijnlijk het aantal posts maar niet reviews die een rol spelen
Wees gewoon eerlijk in je review zonder te persoonlijk te worden. Het is idd niet de bedoeling om de dame persoonlijk af te kraken maar leg uit waarom de date voor jou niet goed verliep of waarom het voor jou tegenvielBedankt !
Het probleem bij mij als de ervaring slecht is wil ik er eigenlijk geen review over schrijven …. Dan is het alsof ik de dame in kwestie zwart wil maken …
Het viel me net (pas) op dat er nog een klasse boven is:
- 0-24 Newbie
- 25-99 Meeloper
- 100-249 Vaste klant
- 250-999 Stamgast
- 1000 Meubelstuk
Ik probeer objectief te zijn, maar ik probeer wel de slechte ervaring niet te gedetailleerd te beschrijven. Ik herlees ook wel 3x een eerder negatieve recensie alvorens die te posten. En meestal neem ik dan wat details weg, zonder de inhoud ervan te verbloemen. Als het negatieve erin bestaat dat ik geen klik vond met de dame dan geef ik een gemiddelde score (want een klik is iets persoonlijks). Enkel bij gebrek aan hygiene, ondermaatse service of leugens in advertentie geef ik een minder dan gemiddelde score.Bedankt !
Het probleem bij mij als de ervaring slecht is wil ik er eigenlijk geen review over schrijven …. Dan is het alsof ik de dame in kwestie zwart wil maken …
In dit geval kan het ook aan de klant liggen: bvb hygiëne probleem.PZC was beloofd, maar helaas deed de dame hier niet aan mee
In dit geval kan het ook aan de klant liggen: bvb hygiëne probleem.
Je kan je maar echt op reviews beginnen baseren als er meerdere zijn denk ik