Spee - Dee
Vaste klant
Pmc vind ik weinig interessant. Pzc is al een stuk beter, mits het het met passie gebeurd. Dat ze er echt van geniet om lekker aan die lolly te sabbelen. Maar klaarkomen doe ik toch het liefst intiem.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOoit liep ik een soa,tje op bij een vriendinnetjePzc klaarkomen in haar mond vind ik nog lekkerder dan vaginaal. Maar dat komt grotendeels door het condoom. Maar bare bij een dvp durf ik niet.
Gepijpt worden (pzc) terwijl je naast het bed staat... met een glas Prosecco in de hand! Heerlijk!Gepijpt worden tijdens het snuiven van poppers vind ik heerlijk.
Ook vaak gedaan, maar ik zak dan door mijn benen als ik klaar komGepijpt worden (pzc) terwijl je naast het bed staat... met een glas Prosecco in de hand! Heerlijk!
Dan wel die prosecco niet morsen natuurlijk!Ook vaak gedaan, maar ik zak dan door mijn benen als ik klaar kom
Het gebruik daarvan is niet geheel ongevaarlijk...Gepijpt worden tijdens het snuiven van poppers vind ik heerlijk.
Poppers zijn snel verdampende stoffen die een korte maar intense roes veroorzaken en vaak als partydrug worden gebruikt. Het 'poppers effect' treedt binnen enkele seconden na inname al op. De stoffen zijn ook populair onder homoseksuele mannen tijdens seks, volgens een studie uit 2020 in International Journal on Drug Policy. Dit komt doordat poppers meestal een spierverslappende werking hebben en seksuele beleving kunnen bevorderen.
Wanneer mensen regelmatig poppers gebruiken, zeker in hoge doseringen, kan dit leiden tot een geestelijke verslaving. De drugs kunnen daarnaast verschillende bijwerkingen hebben en op de lange termijn leiden tot meerdere gezondheidsproblemen, waaronder bloedarmoede en permanente oogschade.
Ben ik de enige die dat heeft ?Dan wel die prosecco niet morsen natuurlijk!
Gewoon blijven oefenen!Ben ik de enige die dat heeft ?
Als ik staande gepijpt wordt of ik neuk als ik sta zak ik door mijn hoeven als ik spuit , terwijl ik voorheen de meiden gewoon tegen een boom zette
Nee, je bent niet de enige. Mijn beenspieren gaan altijd trillen tijdens het staan, zodra het hoogtepunt nadert. Klaarkomen lukt dan ook niet meer, dus alsnog zittend of liggend verder.Ben ik de enige die dat heeft ?
Als ik staande gepijpt wordt of ik neuk als ik sta zak ik door mijn hoeven als ik spuit , terwijl ik voorheen de meiden gewoon tegen een boom zette