Neuken VS gepijpt worden wat vinden jullie lekkerder?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gepijpt worden tijdens het snuiven van poppers vind ik heerlijk.
Het gebruik daarvan is niet geheel ongevaarlijk...
Poppers zijn snel verdampende stoffen die een korte maar intense roes veroorzaken en vaak als partydrug worden gebruikt. Het 'poppers effect' treedt binnen enkele seconden na inname al op. De stoffen zijn ook populair onder homoseksuele mannen tijdens seks, volgens een studie uit 2020 in International Journal on Drug Policy. Dit komt doordat poppers meestal een spierverslappende werking hebben en seksuele beleving kunnen bevorderen.

Wanneer mensen regelmatig poppers gebruiken, zeker in hoge doseringen, kan dit leiden tot een geestelijke verslaving. De drugs kunnen daarnaast verschillende bijwerkingen hebben en op de lange termijn leiden tot meerdere gezondheidsproblemen, waaronder bloedarmoede en permanente oogschade.

Ben ik de enige die dat heeft ?
Als ik staande gepijpt wordt of ik neuk als ik sta zak ik door mijn hoeven als ik spuit , terwijl ik voorheen de meiden gewoon tegen een boom zette
Nee, je bent niet de enige. Mijn beenspieren gaan altijd trillen tijdens het staan, zodra het hoogtepunt nadert. Klaarkomen lukt dan ook niet meer, dus alsnog zittend of liggend verder.

Terug
Bovenaan Onderaan