Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk word eerst graag even gepijpt ,met dan samen beffen ,naar intiem heeft toch mijn voorkeur liever mijn zaadjes in het kutje dan in haar mond .Wat vinden jullie lekkerder? Persoonlijk vind ik gepijpt worden een heerlijk gevoel die niet te evenaren is.
ik ben het helemaal met je eens tijdens het neuken ga ik vaak aan andere dingen denken en raak daardoor afgeleid maar een lekkere pijpbeurt kan ik me helemaal op focussenWat vinden jullie lekkerder? Persoonlijk vind ik gepijpt worden een heerlijk gevoel die niet te evenaren is.
Als je daar dan nog "de dame langzaam uitkleden" aan toe voegt is het helemaal af!Gepijpt worden zonder, absoluut. Kan mij niet lang genoeg duren, mits vol overtuiging. Beffen vind ik geweldig, afwisselen of combineren, des te beter! Wandelen zonder goede, lange pijpbeurt is voor mij geen herhaling.
Als de dame van pijpen net zo wild wordt als ik, nóg lekkerder!
"Probleem" bij mij is wel, ik kom dan verdomde lastig klaar. CIM/COF is dan ook niets voor mij.
Ik wil het écht afmaken door te neuken in het liefst meerdere standjes, daarom heb ik vaak niet genoeg aan uurtje